Leuk!
Ik doe zeker mee als er geen huwelijk, geboorte of begrafenis in de agenda staat.
Mijn voorkeuren:
NIET te commercieel. Ik betaal liever wat meer dan dat het vanuit een commercieel belang wordt georkestreerd.
Het whiskyaanbod moet wat mij betreft realistisch zijn. Ik proef liever whiksy's die ik later zelf ook kan kopen dan dat ik kan opscheppen dat ik een 300 Euro whiksy heb gedronken. Dus een opbouw van 6 flessen van 30 naar 60 oplopend oid.
Bij station in de buurt is wel handig. We zullen ons niet bezatten maar een auto en alcohol is een combinatie die we niet moeten stimuleren
Voorkeur voor een doordeweekse middag. Voor leuke dingen neem ik graag een middag vrij voor en gaat het niet ten kosten van de andere activiteiten. In het geval van een doordeweekse dag zal het voor veel mensen handig zijn dat het dan ruim vooraf aangekondigd wordt. Ik organiseer zelf regelmatig een fietsuitje op een doordeweekse dag en het verbaasd me hoeveel man er dan vrij neemt. Zal altijd wel iemand zijn die dat een bezwaar vind. Maar er zijn ook mensen die op zaterdag en zondag werken. Ik organiseer ook fotouitjes en geloof me iedereen het naar de zin maken gaat niet lukken!
Overigens wil ik NA half april ook helpen organiseren en is zelfs m'n huis beschikbaar. Ik zit volgend jaar eerst een paar maanden in een verbouwing (keuken en vloer begane grond) en stof en whiskyproeven lijkt me een slechte combi.