Hoi
Hoi
Hey allemaal
Hier toegevoegd als mid30erse Belg. Ik drink graag lekkere whisky, voor de rest weinig te melden, ben niet echt ene typer voor veel toe te voegen op het forum, maar volg graag de whiskyweetjes, nuttige info, do's en don't's (of hoe schrijft ge dat?). Na het 'als gast' meevolgen van dit forum, toch maar even aangemeld om mogelijks eens sneller (want da's soms nodig) een goei fles te kunnen scoren. Heb hier en daar mogelijks ook een fles die ik wil verkopen.
Grtz en al bedankt voor jullie kennis!
Hier toegevoegd als mid30erse Belg. Ik drink graag lekkere whisky, voor de rest weinig te melden, ben niet echt ene typer voor veel toe te voegen op het forum, maar volg graag de whiskyweetjes, nuttige info, do's en don't's (of hoe schrijft ge dat?). Na het 'als gast' meevolgen van dit forum, toch maar even aangemeld om mogelijks eens sneller (want da's soms nodig) een goei fles te kunnen scoren. Heb hier en daar mogelijks ook een fles die ik wil verkopen.
Grtz en al bedankt voor jullie kennis!
0 x
Re: Hoi
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- squaadgras
- Forum goeroe

Re: Hoi
Bram84 schreef:Uit Bree... Ligt toch in Limburg?
Welkom alleszins
Ge zijt 'ook' vergeten te typen...

1 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”