TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 29 Jan 2016, 12:28

image.jpg
image.jpg (809.77 KiB) 1522 keer bekeken
0 x

Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 29 Jan 2016, 23:52

Heb er nog een leuke :bigsmile
1fles beschikbaar. Benieuwd hoelang dit zal duren :lekker
http://www.drankenwereld.be/lagavulin-d ... -1469.html
https://www.whiskybase.com/whisky/2657/lagavulin-1995
En deze webshop doet gratis verzenden vanaf 200€ :duimop
1 x

Opeth83
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Opeth83 » 29 Jan 2016, 23:54

Ik moest bij die Glenmorangie hieraan denken:

Afbeelding
3 x

Breedút_Genietsje
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Breedút_Genietsje » 30 Jan 2016, 01:18

De adviesverkoopprijs voor de Glenmorangie Milsean in NL is 99,95
89,- + 14,95 verzendkosten is ook 103,95 ...

Tenzij je ergens kunt afhalen,
dan ie een tientje voordeel wel leuk.
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje

DaveJ
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor DaveJ » 31 Jan 2016, 11:54

Deze week bij Drankdozijn de Ardbeg Uigeadail 70cl voor €49.95 :Slainte :smullen
http://m.drankdozijn.nl/artikel/fles-ardbeg-uigeadail-70cl
0 x

Tom2
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Tom2 » 02 Feb 2016, 13:26

http://qvid.be/nl/webshop/whisky?field_ ... 363&title=

Voor wie nog flessen uit zijn WIP reeks ontbreekt...
1 x
Afbeelding

Mel
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Mel » 04 Feb 2016, 09:40

Ik kreeg gisteren een mail van Whiskybase dat ze als "bedankje" aan hun leden een Invergordon van 43 jaar gingen verkopen voor 145 euro. Ik klik direct naar de shop...en hij was al uitverkocht!! Dus de fles is uitverkocht en ze sturen hun leden NADAT de fles is uitverkocht een mail. Ik zag al dat zo'n 30 mensen de fles in hun collectie hebben. Rara...hoe kan dat? Dus die fles is allang verkocht aan vaste klanten van hun shop ofzo. Ik vind het echt een actie van niets. Stuur dan geen mail. Vrij oneerlijk want de mensen die de mail hebben ontvangen, krijgen niet eens de kans om zo'n fles te kopen.
2 x
Afbeelding

Skeletor
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Skeletor » 04 Feb 2016, 10:53

...volledig mee eens Mel.
0 x

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Toontje » 04 Feb 2016, 11:45

Mel schreef:Rara...hoe kan dat? Dus die fles is allang verkocht aan vaste klanten van hun shop ofzo. Ik vind het echt een actie van niets. Stuur dan geen mail. Vrij oneerlijk want de mensen die de mail hebben ontvangen, krijgen niet eens de kans om zo'n fles te kopen.

Klopt, ik had die e-mail ook niet meer hoeven hebben...
0 x

Mel
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Mel » 04 Feb 2016, 11:48

Skeletor schreef:...volledig mee eens Mel.

Het zat me niet lekker en ik heb toch Whiskybase even gemaild. De mail is helaas niet bij iedereen tegelijk aangekomen. Dus een flink aantal mensen kreeg de mail later waardoor je dus logischerwijs naast het net vist met zo'n limited uitgave. Ook zijn er mensen die de fles al in de winkel hadden gekocht. Waar dat aan lag? Technisch mankement...de mail in delen verstuurd...geen idee?

Ik heb er vrede mee als je gewoon te laat bent maar het is op deze manier wat mis gegaan waardoor de kans om zo'n fles te kopen niet voor iedereen gelijk was. Jammer.
1 x
Afbeelding

pirmin1970
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor pirmin1970 » 04 Feb 2016, 11:52

Mel schreef:Ik kreeg gisteren een mail van Whiskybase dat ze als "bedankje" aan hun leden een Invergordon van 43 jaar gingen verkopen voor 145 euro. Ik klik direct naar de shop...en hij was al uitverkocht!! Dus de fles is uitverkocht en ze sturen hun leden NADAT de fles is uitverkocht een mail. Ik zag al dat zo'n 30 mensen de fles in hun collectie hebben. Rara...hoe kan dat? Dus die fles is allang verkocht aan vaste klanten van hun shop ofzo. Ik vind het echt een actie van niets. Stuur dan geen mail. Vrij oneerlijk want de mensen die de mail hebben ontvangen, krijgen niet eens de kans om zo'n fles te kopen.

Nou.....toen ik gister morgen keek waren er nog 121 te koop.
Aangezien het een gelimiteerde uitgave is......is het logisch dat er een moment komt dat het is uitverkocht.
Lijkt voor jou dan misschien alsof je nooit de.kans hebt gehad, maar is weldegelijk te koop geweest.
Jammer maar helaas.
Ik dacht de luxe te hebben vandaag een fles te kopen........
0 x

Mel
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Mel » 04 Feb 2016, 12:09

pirmin1970 schreef:
Mel schreef:Ik kreeg gisteren een mail van Whiskybase dat ze als "bedankje" aan hun leden een Invergordon van 43 jaar gingen verkopen voor 145 euro. Ik klik direct naar de shop...en hij was al uitverkocht!! Dus de fles is uitverkocht en ze sturen hun leden NADAT de fles is uitverkocht een mail. Ik zag al dat zo'n 30 mensen de fles in hun collectie hebben. Rara...hoe kan dat? Dus die fles is allang verkocht aan vaste klanten van hun shop ofzo. Ik vind het echt een actie van niets. Stuur dan geen mail. Vrij oneerlijk want de mensen die de mail hebben ontvangen, krijgen niet eens de kans om zo'n fles te kopen.

Nou.....toen ik gister morgen keek waren er nog 121 te koop.
Aangezien het een gelimiteerde uitgave is......is het logisch dat er een moment komt dat het is uitverkocht.
Lijkt voor jou dan misschien alsof je nooit de.kans hebt gehad, maar is weldegelijk te koop geweest.
Jammer maar helaas.
Ik dacht de luxe te hebben vandaag een fles te kopen........

Lees je niet goed wat ik schrijf of begrijp je me misschien niet goed? In dat geval zal ik het nog eens voor je uitleggen.

Ik kreeg gisteravond een mail en heb direct op de shoplink geklikt; uitverkocht. Als andere mensen de mail in de ochtend (of middag) hebben gehad, dan wisten die mensen dus veel eerder van het bestaan van die fles af. Het heeft dus niet zoveel zin om een mail te sturen naar klanten met een mooie aanbieding terwijl de fles allang is uitverkocht. Dan krijg je dus NIET de kans om zo'n fles aan te schaffen.

Je hoeft mij niet te vertellen dat een gelimiteerde uitgave snel weg is. Ik heb er alle vrede mee als ik gewoon te laat ben en naast het net vis. Maar ik vind het zuur als een groot gedeelte die mail blijkbaar uren eerder heeft ontvangen.
1 x
Afbeelding

thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 04 Feb 2016, 12:31

Mel schreef:Ik kreeg gisteravond een mail en heb direct op de shoplink geklikt; uitverkocht. Als andere mensen de mail in de ochtend (of middag) hebben gehad, dan wisten die mensen dus veel eerder van het bestaan van die fles af.

Ik heb helemaal geen mail gehad, maar heb het bericht meerdere malen op Facebook en Twitter voorbij zien komen. En toen ik Whiskybase bezocht stond het heel groot op de homepagina. Ik heb geen fles gekocht, maar wat ik wil zeggen is: ik denk dat de meeste flessen verkocht zijn aan mensen die gewoon Whiskybase bezochten of via social media op de hoogte zijn gebracht, dan aan mensen die eerder een mail hebben ontvangen.

Oplossing voor volgende keer: Whiskybase mailt iedereen een dag van tevoren met de aankondiging dat een whisky op dag X op tijdstip Y in de verkoop gaat. Probleem is dat dan misschien weer de halve wereld tegelijk naar hun shop surft, de website crasht en dan is ook iedereen boos op ze.

Samengevat: ze hadden het waarschijnlijk nooit goed kunnen doen. Helaas, maar soms grijp je nou eenmaal naast een gelimiteerde uitgave.
0 x
Afbeelding | Afbeelding

Mel
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Mel » 04 Feb 2016, 12:43

Ik vind je oplossing best een goede....om het vantevoren aan te kondigen. Ik ben het niet eens dat whiskybase het nooit goed kan doen. Ik zie graag eenduidigheid. Dus niet eerst via facebook en dan later via mail. Dan iedereen gewoon een mail op hetzelfde moment. Of Facebookbericht en mail op hetzelfde moment. Iedereen gelijke kansen en ben je te laat.....pech gehad. Mijn punt is (ik val in herhaling) dat ik nu het gevoel heb geen kans te hebben gehad. Ik krijg een mail terwijl de fles er niet meer is. Dan ontvang ik ook liever die mail niet.

Maar ik zal whiskybase eens toevoegen bij Facebook....die kan er ook nog wel bij.... :D
1 x
Afbeelding

Opeth83
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Opeth83 » 04 Feb 2016, 13:44

Passie voor Whisky had de Imperial 1995vW van 73 voor 63 euro, terwijl ik vrijdag er 2 van had gekocht voor 73 euro...Maandag kwam hij in de aanbieding en stond gelijk op uitverkocht, beetje rare manier maar goed.
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”