maltwizzard

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Maltwizzard
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: maltwizzard

Ongelezen berichtdoor Maltwizzard » 20 Nov 2010, 01:13

I_SPEY schreef:
GJR schreef:Allereerst natuurlijk ook welkom op het forum. Leuk te zien dat jullie veel activiteiten doen, maarre wat me wel opvalt is dat er zelden proeverijen bij mij in de buurt zijn :( . Doen jullie wel eens iets in de regio midden/noord zeeland ?

Of Rotterdam? En drinken ze in 't oosten meer dan in 't westen? ;)

Volgende week zaterdag ben ik te gast bij het festival van World of Drinks Zierikzee en heb o.a. de Adelphi Liddesdale ( 18 jaar oude sherry Bu....n en de splinternieuwe First Cask Bowmore, met nog 14 andere whiskys.

In Rotterdam niet meer dit jaar...maar in het voorjaar weer bij Van Genderen in Spijkenisse, Leon Zonneveld te Maassluis, Van Pelt in Dordrecht en de Wijnkelder in Barendrecht.. Wellicht ook nog bij de Bodega in Capelle en Van Ams in Hillegersberg.
0 x

GJR
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: maltwizzard

Ongelezen berichtdoor GJR » 20 Nov 2010, 14:48

Maltwizzard schreef:...Volgende week zaterdag ben ik te gast bij het festival van World of Drinks Zierikzee en heb o.a. de Adelphi Liddesdale ( 18 jaar oude sherry Bu....n en de splinternieuwe First Cask Bowmore, met nog 14 andere whiskys.

In Rotterdam niet meer dit jaar...maar in het voorjaar weer bij Van Genderen in Spijkenisse, Leon Zonneveld te Maassluis, Van Pelt in Dordrecht en de Wijnkelder in Barendrecht.. Wellicht ook nog bij de Bodega in Capelle en Van Ams in Hillegersberg.

Ik ben zaterdag ook aanwezig bij het festival van World of Drinks te Zierikzee, dus ik zal me wel even aan je voorstellen. Ben heel benieuwd naar je whiskies, maar als jij er al 14 meeneemt en er zijn nog twee importeurs naast hun eigen tafel zal er heel veel te proeven zijn :smullen . Krijg er steeds meer zin in.... gelukkig nog maar een paar nachtjes slapen....

Groeten en tot volgende week,

Gert-Jan
0 x
Mijn huidige collectie: Afbeelding...... en.... Mijn Whiskyblog en ook op twitter : GJR71

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”