Van Der Ende Dranken.NL webwinkel

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
vanderendedranken
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Van Der Ende Dranken.NL webwinkel

Ongelezen berichtdoor vanderendedranken » 20 Nov 2010, 11:33

Hallo allemaal.

Het is zover. de webwinkel is eindelijk open. www.vanderendedranken.nl
laat me weten wat je er van vind in het gastenboek, wees niet te kritisch (eerste keer dat ik een webshop begin)
mocht je tips hebben, ik hoor ze graag.

(ik heb geen idee of ik dit bericht op de goeie plek plaats, forum is nieuw voor mij)

vriendelijke groeten dennis van der ende
proost en een fijn weekend
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: webwinkel open!

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 20 Nov 2010, 11:58

Ziet er goed uit! Eens al je producten online staan zal het wel de moeite lonen. Gaan jullie ook pakketten naar het buitenland verzenden? Anders zet je er best de tarieven bij voor de buitenlanders.

Euhm, het moet Glenfiddich zijn en niet Glenfiddisch. En als ik in het 'zoekvakje' bv Caol Ila type, krijg ik geen Caol Ila maar een of andere blend. Ik kan geen Ardbeg vinden in je assortiment of komt dat omdat nog niet alle producten online staan?
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”