Adamsbjorn schreef:straks proeverijtje bij ons met een paar mates![]()
![]()
groetjes![]()
bjorn
Leuk man
Wat is de line up?
Adamsbjorn schreef:straks proeverijtje bij ons met een paar mates![]()
![]()
groetjes![]()
bjorn
Wat is de line up?

Nino schreef:Adamsbjorn schreef:straks proeverijtje bij ons met een paar mates![]()
![]()
groetjes![]()
bjorn
Leuk man![]()
Wat is de line up?

Elke keer als ik hem open en dicht doe schraapt de fles weer wat kurkdeeltjes weg. Gelukkig vallen die (bijna) niet in de fles maar blijven ze aan de kurk plakken en op de bovenkant van de fles liggen. Leuk als je je door de vorm van je fles wil onderscheiden maar zorg dan in ieder geval dat je product er niet onder lijd.Mvamelsfort schreef:Glenlivet 1997 Signatory vintage... Top whisky, mooie fles maar wat een dramatische kurk..Elke keer als ik hem open en dicht doe schraapt de fles weer wat kurkdeeltjes weg. Gelukkig vallen die (bijna) niet in de fles maar blijven ze aan de kurk plakken en op de bovenkant van de fles liggen. Leuk als je je door de vorm van je fles wil onderscheiden maar zorg dan in ieder geval dat je product er niet onder lijd.

mer1973 schreef:Mvamelsfort schreef:Glenlivet 1997 Signatory vintage... Top whisky, mooie fles maar wat een dramatische kurk..Elke keer als ik hem open en dicht doe schraapt de fles weer wat kurkdeeltjes weg. Gelukkig vallen die (bijna) niet in de fles maar blijven ze aan de kurk plakken en op de bovenkant van de fles liggen. Leuk als je je door de vorm van je fles wil onderscheiden maar zorg dan in ieder geval dat je product er niet onder lijd.
Daarom heb ik een grote pot met alleen maar reserve kurken van heel veel merken. Heb nog nooit een kurk gehad die ik niet kon vervangen met mijn reserve kurken.
Misschien een nu idee.

Niels VDB schreef:Wat is de line up?
Onze line up :
Scapa 16yo
Cooper's Choice Laggan Mill
Auchentoshan 1998 The Un-chillfiltered
The Glenlivet Founders Edition
Kilchoman Madeira Cask
Balvenie Caribbean Cask
Macallan 12yo Sherry Oak Cask
An Cnoc Cutter
Bunnahabhain 12yo
Aberlour 15yo
Lagavulin 16yo
Laphroaig Quarter Cask
En nog enkele samples...
Maar ik denk niet dat we de volledige line up gaan halen

Mvamelsfort schreef:Glenlivet 1997 Signatory vintage... Top whisky, mooie fles maar wat een dramatische kurk..Elke keer als ik hem open en dicht doe schraapt de fles weer wat kurkdeeltjes weg. Gelukkig vallen die (bijna) niet in de fles maar blijven ze aan de kurk plakken en op de bovenkant van de fles liggen. Leuk als je je door de vorm van je fles wil onderscheiden maar zorg dan in ieder geval dat je product er niet onder lijd.

Mvamelsfort schreef:Bunnahabhain 1990 arc (fishes of Samoa)
Bunnahabhain 1987 arc (fishes of Samoa)
De 90 viel me wat tegen maar oh jongens die 87 I love it!

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten