Ernstig ongeluk op N65 bij Vught: vrachtwagen tegen boom, lading whisky op de weg
Ernstig ongeluk op N65 bij Vught: vrachtwagen tegen boom, lading whisky op de weg
Ik schrok in eerste instantie, gelukkig lijkt het 'alleen maar' Johnnie Walker Red Label te zijn... 

6 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Re: Ernstig ongeluk op N65 bij Vught: vrachtwagen tegen boom, lading whisky op de weg
Las het daarstraks ook....
Blijft vervelend voor de liefhebbers. Gelukkig heb ik er geen last van.
Blijft vervelend voor de liefhebbers. Gelukkig heb ik er geen last van.

0 x
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

Re: Ernstig ongeluk op N65 bij Vught: vrachtwagen tegen boom, lading whisky op de weg
Dronken regenwormen...
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
Het zou toch een vrachtwagen met Littlemils geweest zijn, volgens mij waren er dan een paar mensen "van hier" met een rietje die kant opgesneld

4 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
De hele lading is uit de vrachtwagen gehaald, waarna alle flessen kapot zijn gemaakt met een graafmachine.
Zo zie je maar weer dat Red Label zonder Cola niet te Z**pen is

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

hfos schreef:Ik schrok in eerste instantie, gelukkig lijkt het 'alleen maar' Johnnie Walker Red Label te zijn...
Dat noemen ze een geluk bij een ongeluk...

5 x
verwende apen hier. 

2 x
Als ik sommige foto's goed bekijk staat er op de dozen SMIRNOFF en dat is geloof ik geen whisky of whiskey 
0 x
Henk78 schreef:Als ik sommige foto's goed bekijk staat er op de dozen SMIRNOFF en dat is geloof ik geen whisky of whiskey
Dat kan, andere dozen zagen er zo uit:

(bron: Omroep Brabant, voor ze het artikel hadden aangepast)
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Hmm, volgens mij was de klap toch niet zo hard
Moet nog even iemand met een sledgehammer langs
Moet nog even iemand met een sledgehammer langs

0 x
- Genieterke
- Senior

hfos schreef:Henk78 schreef:Als ik sommige foto's goed bekijk staat er op de dozen SMIRNOFF en dat is geloof ik geen whisky of whiskey
Dat kan, andere dozen zagen er zo uit:
(bron: Omroep Brabant, voor ze het artikel hadden aangepast)
Johnnie walked away.

1 x
mens sana in corpore sano
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”