belachelijke prijzen D12

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
D. T.
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: belachelijke prijzen D12

Ongelezen berichtdoor D. T. » 22 Nov 2015, 21:55

En dan nog deze ... http://demusketiers.eu/webshop/?id=801
Hibiki 12 (70CL) voor 64, 59 Euro ... (Ik kocht hem daar onlangs nog voor 61,29 Euro, was wel de laatste fles).
Ik weet niet of ze hem ook effectief nog hebben ...
Ik heb al vaker ervaren dat wat op de website staat niet altijd overeenkomt met wat ze werkelijk hebben (bijvoorbeeld bij Caves St-Amand, La Tête d'Or ...). Het blijft oppassen ...

Grappig ... ik wou snel even checken hoe het NU zit met de prijslijst van de Caves St-Amand en zie dat ze "under construction" is.
Goed van hen dat ze die verouderde prijslijst er eindelijk hebben afgegooid!
Ik was in al mijn naïviteit eens naar daar gereden (gelukkig is het niet zo ver) omdat ik op hun prijslijst (pdf op de website) enkele Bruichladdichs gezien had voor spotprijzen (bijvoorbeeld WMD II, voor +/- 55 Euro). Hadden ze die allemaal toch niet meer zeker ...

Nu bel ik eerst, voor ik in mijn auto stap ...

Bij Neyt in Waarschoot hebben ze dan weer VEEL MEER dan wat op de website staat.

Cheers, D.
Laatst gewijzigd door D. T. op 22 Nov 2015, 22:09, 3 keer totaal gewijzigd.
0 x

Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 22 Nov 2015, 22:00

Accijnsverhoging he... (Belgische webshop)
0 x

D. T.
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor D. T. » 22 Nov 2015, 22:08

Bram84 schreef:Accijnsverhoging he... (Belgische webshop)

Yes indeed! :Cry
0 x

D. T.
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor D. T. » 23 Nov 2015, 21:30

Is het jullie overigens al opgevallen hoe de verkopers van Japanse flesjes met leeftijdsaanduiding over elkaar heenrollen op de Whiskybase Marketplace ... HILARISCH vind ik dat! :P
Niks mis met wat opportunistisch ondernemerschap zullen we maar zeggen zeker ... Toch?
Van belachelijke prijzen gesproken, ze doen daar ook fameus hun best hoor!
Cheers, D.
1 x

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 24 Nov 2015, 13:02

Ergens moet er geld verdiend worden door D12. Als je met veel producten goedkoper bent dan de rest, dan voel je wel aan dat je het ergens anders moet verdienen.
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

D. T.
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor D. T. » 24 Nov 2015, 13:26

Cor - Vinabc schreef:Ergens moet er geld verdiend worden door D12. Als je met veel producten goedkoper bent dan de rest, dan voel je wel aan dat je het ergens anders moet verdienen.

Helemaal mee eens ...
1 x

Edwards
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Edwards » 29 Nov 2015, 20:27

Zal toch ook met vraag en aanbod te maken hebben lijkt mij...
0 x

osi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor osi » 29 Nov 2015, 22:19

BILLYFUNZ schreef:Weet 1 van jullie misschien nog een goed alternatief voor drankvinder aangezien die uit de lucht is :?

Ik ben de ontwikkelaars van WhiskyPrijzen.com een prijsvergelijker met meer dan 1500 whiskies in 19 winkels. We hebben op dit forum een eigen topic waar je updates kunt vinden :)
1 x
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app / WhiskyPrijzen.nl vergelijkt de prijzen van 14.000 whisky's

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 29 Nov 2015, 23:26

osi schreef:
BILLYFUNZ schreef:Weet 1 van jullie misschien nog een goed alternatief voor drankvinder aangezien die uit de lucht is :?

Ik ben de ontwikkelaars van WhiskyPrijzen.com een prijsvergelijker met meer dan 1500 whiskies in 19 winkels. We hebben op dit forum een eigen topic waar je updates kunt vinden :)

De fles die ik wil staat er jammer genoeg niet op XD hahahahaha het is wel een handige website vooral nu met die hype rond sommige flessen is het handig om te weten waar ze goedkoper zijn :) :)
0 x

osi
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor osi » 30 Nov 2015, 07:17

brechtvds schreef:
osi schreef:

De fles die ik wil staat er jammer genoeg niet op XD hahahahaha het is wel een handige website vooral nu met die hype rond sommige flessen is het handig om te weten waar ze goedkoper zijn :) :)

Welke fles zocht je op?
0 x
Ontwikkelaar van de Drammer whisky app / WhiskyPrijzen.nl vergelijkt de prijzen van 14.000 whisky's

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 30 Nov 2015, 08:43

osi schreef:
brechtvds schreef:
osi schreef:

Welke fles zocht je op?

Wilson and morgan caol ila 30 :duimop
0 x

Genieterke
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Genieterke » 30 Nov 2015, 09:15

brechtvds schreef:zag vandaag op drankdozijn dat ze de hibiki 12 en 17 in prijs verdubbelt hebben :nono
een paar maanden geleden stond de 12 voor +- 70 euro en de 17 voor +-100 euro
dit is toch schandalig dat ze de mensen zo oplichten
wat is jullie mening hier over ? vinden jullie dit kunnen ?
wat is hier de reden voor om de whisky plots te verdubbelen in prijs ?

Een grotere vraag dan het aanbod? :dancing
0 x
mens sana in corpore sano

BILLYFUNZ
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor BILLYFUNZ » 01 Dec 2015, 10:12

osi schreef:

Thankz voor de tip :hoedaf
1 x

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Toontje » 04 Dec 2015, 22:03

Ik heb het idee dat ze het afgelopen jaar in rap tempo duurder zijn geworden (waarbij de prijzen van de Japanners echt niet meer normaal zijn) nadat ze een paar jaar wel de goedkoopste zijn geweest. Ik koop m'n whiskies inmiddels al weer ergens anders. Hetzelfde heb ik overigens ook zo gehad met Drankgigant.
1 x

D. T.
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor D. T. » 04 Dec 2015, 23:58

Toontje schreef:Ik heb het idee dat ze het afgelopen jaar in rap tempo duurder zijn geworden (waarbij de prijzen van de Japanners echt niet meer normaal zijn) nadat ze een paar jaar wel de goedkoopste zijn geweest. Ik koop m'n whiskies inmiddels al weer ergens anders. Hetzelfde heb ik overigens ook zo gehad met Drankgigant.

Hey Toontje, en waar doe jij dan tegenwoordig je inkopen? Cheers, D.
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”