TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
jimvs85
Senior
Senior

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor jimvs85 » 30 Aug 2015, 10:54

Waar staan deze dan te koop? Ben wel benieuwd naar deze flessen.
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 30 Aug 2015, 11:01

0 x

DrankDozijn
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor DrankDozijn » 30 Aug 2015, 11:10

Ik zag onze Balvenie Tun en trio Age of Discovery aanbiedingen al vermeld,... :duimop maar we hebben nog meer leuke dingen voor jullie deze week... Wat te denken van de 'oude' discontinued Glenkinchie van 10 yrs old?! De gehele serie van Glenmorangie, waaronder ook de Tùsail en Duthac... Maar er is meer; Jack Sinatra, Port Charlotte An Turas Mor, Springbank CV, de Quarter Cask in 1ltr, Ardbeg Auriverdes & Perpetuum en een mooi rijtje Highland Park's, de Whisky v/d Week is een 'old time favorite':

Als er vragen zijn, hoor ik het graag!
Rachel.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door DrankDozijn op 31 Aug 2015, 07:14, 2 keer totaal gewijzigd.
1 x
Afbeelding

jimvs85
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor jimvs85 » 30 Aug 2015, 11:11

Wel aantrekkelijk. Kan iemand er wat meer over vertellen ?
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 30 Aug 2015, 11:21

Ik zeg altijd maar, weet je het niet vraag het Rachel.
Anders kijkt ze ook alleen maar naar buiten. (Haar woorden)

Ze weet bijna alles en zeer snelle reactie op mails.
Heb pas 1x een probleem gehad met D12. Middels 4 opties kon ik kiezen wat ik wou doen.
Ben dan ook een tevreden klant.
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 30 Aug 2015, 11:47

Merk dat drankgigant ook steeds meer IB's in het assortiment krijgt.

Is dit ook niet iets voor jullie Rachel?.
Of is dit marketing technisch niet te doen omdat jullie alleen een webwinkel hebben en geen fysieke winkel.
0 x

edwin5
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor edwin5 » 30 Aug 2015, 12:05

Ik heb ze als set staan. Gewoon lekker drinken of anders niet doen. Investering hierin kan je beter die tun kopen.
1 x

DrankDozijn
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor DrankDozijn » 30 Aug 2015, 12:11

Heel vaak is het volume aanbod van de IB's te gering om het voor ons op te nemen. En bij ons draait alles om efficiëntie + snelheid, samengevat; de wet van de grote getallen. Maar wat niet is, kan altijd nog komen. Ik zal het weer eens vragen! Want ons assortiment groeit nog elke week! :hoera En wij mogen alleen verkopen (live) wat we ook echt op voorraad hebben staan. Wij willen niet de grootste zijn, we willen de beste zijn. :dancing
Fijne zondag verder!
1 x
Afbeelding

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 30 Aug 2015, 12:14

Ik heb mijn d12 mailtje deze week nog niet gekregen.
Ziet er wel leuk uit allemaal.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 30 Aug 2015, 12:14

edwin5 schreef:Ik heb ze als set staan. Gewoon lekker drinken of anders niet doen. Investering hierin kan je beter die tun kopen.

Denk dat die Tun's niet meer veel in prijs gaan stijgen. Iedereen heeft ze en er zijn er teveel uitgebracht.
Ze hadden moeten stoppen bij de 1401.

Heb een 1401 ooit geproefd. Het is een lekkere whisky, maar in mijn ogen overratted.
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 30 Aug 2015, 12:16

Peter87 schreef:Ik heb mijn d12 mailtje deze week nog niet gekregen.
Ziet er wel leuk uit allemaal.

Deze week een snoepwinkel, voor de whisky liefhebber. Leuke drams voor net zo'n leuke prijzen.
0 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 30 Aug 2015, 12:28

mer1973 schreef:
edwin5 schreef:Ik heb ze als set staan. Gewoon lekker drinken of anders niet doen. Investering hierin kan je beter die tun kopen.

Denk dat die Tun's niet meer veel in prijs gaan stijgen. Iedereen heeft ze en er zijn er teveel uitgebracht.
Ze hadden moeten stoppen bij de 1401.

Heb een 1401 ooit geproefd. Het is een lekkere whisky, maar in mijn ogen overratted.

Het klopt dat de Marrying Tun 1509 4x zo groot is als de 1401-serie m.a.w capaciteit van 11.000 flessen (correct me if wrong!), maar batch #1 van een nieuwe serie doet het over het algemeen altijd goed (investment-wise), daarnaast stijgt de interesse in (goede, en dat is het, 90+) whisky nog steeds. Het is wachten tot batch #2 op grote schaal het publiek bereikt; ik verwacht dan wel weer een spike in de prijzen! Heb er nog 2 staan, maar most of all: whisky is om te ontdekken, proeven, drinken, en vooral om te genieten. We moeten af van het dollartekentjes-in-ogen-syndroom. :lekker
0 x
2 ∞ & →

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 30 Aug 2015, 12:41

Kan van het kijken naar een mooi gevulde kast met whisky, net zoveel genieten als van het proeven.

De hobby kan dus meerdere kanten hebben.

Daarbij is het voor de minder bedeelde ook een manier om wat centjes te verdienen waardoor ze juist die Tun van 90+ kunnen kopen.

Ik koop om te drinken, maar gaat een whisky zo explosief omhoog, dan zou ik stom zijn om hem niet te verkopen en met dit geld andere pareltjes te kopen.
1 x

jimvs85
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor jimvs85 » 30 Aug 2015, 12:59

mer1973 schreef:Kan van het kijken naar een mooi gevulde kast met whisky, net zoveel genieten als van het proeven.

De hobby kan dus meerdere kanten hebben.

Daarbij is het voor de minder bedeelde ook een manier om wat centjes te verdienen waardoor ze juist die Tun van 90+ kunnen kopen.

Ik koop om te drinken, maar gaat een whisky zo explosief omhoog, dan zou ik stom zijn om hem niet te verkopen en met dit geld andere pareltjes te kopen.

Ik deel jouw mening. Zo heb ik inderdaad ook een mooie collectie kunnen sparen.

En natuurlijk ieder weekend een glasje vullen en heerlijk genieten, en doordeweeks kijken zowel naar mijn kast met flessen als op het forum. Want mening lezen en delen vind ik ook een leuk onderdeel van mijn hobby.
1 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 30 Aug 2015, 13:02

Een goed gevulde kast is indd. een waar genot om naar te kijken - al kijk ik liever naar een set goedgevormde vrouwenbillen in een kort broekje. Ieder z'n ding laat maar zeggen! :lekker

Een flesje hier of daar bewaren is natuurlijk het kwaad niet (dat doet iedereen), zie alleen steeds vaker dat mensen hele batches opkopen om stelselmatig de prijs op te drijven. Vaak zijn dit niet eens liefhebbers. Ik heb ook een hele bak met Revivals staan; waarom? Lievelings-whisky, dus dit gaat op - in de keelgaten van vrienden, liefhebbers en uiteraard de mijne. Ik vind het niet erg dat de prijs omhoog gaat (so be it), maar vind het wel jammer dat heel veel leuke whiskies nooit in onze keeltjes komen. :Party

Ik ben misschien iets teveel liefhebber.
Laatst gewijzigd door squaadgras op 30 Aug 2015, 13:07, 3 keer totaal gewijzigd.
1 x
2 ∞ & →

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”