Smokehead schreef:Net een leuke '72 binnengehaald : https://www.whiskybase.com/whisky/46699 ... ch-1972-dt
Whisky uit je geboortejaar
Re: Whisky uit je geboortejaar
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Op dit moment heb ik 10 whisky's van 1973 en dankzij een paar tips ziet het naar uit dat dit aantal alleen maar kan stijgen. 

0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
johan brugge schreef:Op dit moment heb ik 10 whisky's van 1973 en dankzij een paar tips ziet het naar uit dat dit aantal alleen maar kan stijgen.
Johan.......kerel...reveal your source !! Neen joh
laat ze smaken
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Whiskieke schreef:Johan.......kerel...reveal your source !!
Nu ga ik ff lekker egoïstisch doen, maarre ... NO WAY ! ! Ik laat het achterste van mijn tong niet meer zien.
2 x
johan brugge schreef:Whiskieke schreef:Johan.......kerel...reveal your source !!
Nu ga ik ff lekker egoïstisch doen, maarre ... NO WAY ! ! Ik laat het achterste van mijn tong niet meer zien.
Groot gelijk
0 x
Longmorn 1992 DT 20yo, uiteraard voor te drinken!
Ik had in gedachten aangezien ik nog jong ben en dus (goedkoper) flessen van mijn geboortejaar een paar flessen aan te kopen.
En deze op bepaalde tijdstippen te openen! 30, 40, 50, 55, 60, 65 (pensioen=2flessen) en op 70 jaar. Daarna wordt de toekomst wat troebel
Iemand een idee voor een lekker flesje van 1992 mag mij altijd iets laten weten!
Ik had in gedachten aangezien ik nog jong ben en dus (goedkoper) flessen van mijn geboortejaar een paar flessen aan te kopen.
En deze op bepaalde tijdstippen te openen! 30, 40, 50, 55, 60, 65 (pensioen=2flessen) en op 70 jaar. Daarna wordt de toekomst wat troebel
Iemand een idee voor een lekker flesje van 1992 mag mij altijd iets laten weten!
0 x
'Today's rain is tomorrow's whisky' Scottish proverb (Edinburgh bar August 2017)
Malinois schreef:Iemand een idee voor een lekker flesje van 1992 mag mij altijd iets laten weten!
Glen Keith uit 1992 is meestal best te drinken.
0 x
turfsmurf schreef:Malinois schreef:Iemand een idee voor een lekker flesje van 1992 mag mij altijd iets laten weten!
Glen Keith uit 1992 is meestal best te drinken.
Bedankt! Daar ge ik me eens in verdiepen!
Een Glendronach of Littlemill zag ik ook wel zitten. Maar deze zijn precies al redelijk aan de man...
1 x
'Today's rain is tomorrow's whisky' Scottish proverb (Edinburgh bar August 2017)
Malinois schreef:Bedankt! Daar ge ik me eens in verdiepen!
Een Glendronach of Littlemill zag ik ook wel zitten. Maar deze zijn precies al redelijk aan de man...
Als je nog een Littlemill uit 1992 kunt vinden zou ik het wel doen. Tegenwoordig mag je 140€ voor een Littlemill al een nette prijs noemen. Die worden echt niet meer goedkoper. Een eindje verderop in het aanbodgedeelte van dit forum is er nog wat te koop dacht ik.
Niet dat ik je op kosten wil jagen hoor, ik vind Littlemill nu eenmaal erg lekker.
0 x
turfsmurf schreef:Malinois schreef:Bedankt! Daar ge ik me eens in verdiepen!
Als je nog een Littlemill uit 1992 kunt vinden zou ik het wel doen. Tegenwoordig mag je 140€ voor een Littlemill al een nette prijs noemen. Die worden echt niet meer goedkoper. Een eindje verderop in het aanbodgedeelte van dit forum is er nog wat te koop dacht ik.
Niet dat ik je op kosten wil jagen hoor, ik vind Littlemill nu eenmaal erg lekker.![]()
140€ voor een OB? Komende donderdag zouden normaal mijn samples aankomen, daar zitten er 2 bij van littlemill 1992! Soms toch een beetje op zeker spelen

0 x
Malinois schreef:140€ voor een OB? Komende donderdag zouden normaal mijn samples aankomen, daar zitten er 2 bij van littlemill 1992! Soms toch een beetje op zeker spelen
140€ voor een IB.
Wel verstandig om nog even voor een aankoop te samplen. Zou ik ook eens wat vaker mogen doen.
0 x
turfsmurf schreef:Malinois schreef:140€ voor een OB? Komende donderdag zouden normaal mijn samples aankomen, daar zitten er 2 bij van littlemill 1992! Soms toch een beetje op zeker spelen
140€ voor een IB.
Wel verstandig om nog even voor een aankoop te samplen. Zou ik ook eens wat vaker mogen doen.
Heb er maar in één keer 30 besteld
Nu we toch over littlemill bezig zijn: waarom is de 21yo second release nog niet uitverkocht? Is al een jaar op de markt (als ik me niet vergis) heeft dik 90.5 op WB en kost 'maar 270€" voor een zeldzamere OB
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

johan brugge schreef:Op dit moment heb ik 10 whisky's van 1973 en dankzij een paar tips ziet het naar uit dat dit aantal alleen maar kan stijgen.
Nr. 11 is onderweg. Bedankt, Daan.
1 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

- defeatless
- Moderator

Malinois schreef:Longmorn 1992 DT 20yo, uiteraard voor te drinken!
En deze op bepaalde tijdstippen te openen! 30, 40, 50, 55, 60, 65 (pensioen=2flessen) en op 70 jaar. Daarna wordt de toekomst wat troebel![]()
Mag ik je erop wijzen dat mensen van onze leeftijdscategorie, met de huidige plannen, tot onze 72e mogen doorwerken......
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”