Ardbeg Perpetuum
- Peter_vintage1992
- Senior

Re: Ardbeg Perpetuum
Idd! En al zou het sh.. zijn, dan nog zijn er Ardbeg verzamelaars die hem perse willen hebben. Man wat ik lees op het forum is iedereen er enthousiast over een wil hem graag proeven en hebben. Als hij echt niet bijzonder is is het maar beter dat hij limited is.
0 x
I love a scotch that's old enough to order its own scotch
Whiscovery Whiskey Proeverijen - yourkeytowhiskey.nl
Whiscovery Whiskey Proeverijen - yourkeytowhiskey.nl
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

jdoucet schreef:Oogadal schreef:Los van wat dan ook is koppelverkoop door de EU simpelweg verboden!
Zeker? Volgens mij is het net omgekeerd...
http://www.standaard.be/cnt/dmf20090423_018Het Europees Hof van Justitie heeft het Belgische verbod op koppelverkoop strijdig bevonden met de Europese handelsregels. Dat is vernomen van het Kabinet van minister van Economie Vincent Van Quickenborne.
Jelle, lijkt inderdaad niet meer van kracht te zijn..., ik mis nu en dan wel eens een artikel op een Belgische nieuwssite...
Controversieel blijft het echter wel, voor mij persoonlijk een reden om (als Ardbeg liefhebber) te zeggen, shuff it were the sun doesn't shine....

Doe het dan echt goed, zoals de Embassy's die de mogelijkheid bieden om voor een zeer schappelijke prijs naar Amsterdam Islay te gaan, te proeven, leuke dingen en overnachten.
Jammer dat ik niet kan anders had ik me zeker opgegeven!
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Nielsvanp schreef:Los van geld is het toch niet heel vervelend om een extra flesje Ardbeg 10 of Uigeadail te hebben?
Klopt inderdaad maar wacht maar tot je ziet wat deze kosten bij de embassy!
Dat zijn niet de prijzen van D12 hoor!
Laatst gewijzigd door nigel_tufnel op 29 Mei 2015, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Inderdaad, daar kost een Uggie gewoon 70 euro's...
Van D12 voor 49,50 smaken ze mij in ieder geval een stuk beter..!!
Van D12 voor 49,50 smaken ze mij in ieder geval een stuk beter..!!
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Trouwens zoals in een ander item ook al werd gezegd:
zonet was deze gewoon te bestellen bij van Zuylen voor 99,95 zonder koppelverkoop!
zonet was deze gewoon te bestellen bij van Zuylen voor 99,95 zonder koppelverkoop!
0 x
Al met al, ik heb er alvast een thuis! Was half mei jarig dus dit is 'n best verjaardagskado...

0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Hij begint meer en meer tegen normale prijzen te verschijnen op diverse webshops!
De snelle winstzoekers zijn er (voorlopig) aan voor de moeite!
De snelle winstzoekers zijn er (voorlopig) aan voor de moeite!

0 x
Maar goed ook! Vanwege mijn Ardbeg topic in t vraag gedeelte krijg ik van forumleden 'aanbiedingen' oplopend tot €220,-. Echt belachelijk, maar goed, trap er ook niet in 

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

RvdB schreef:Maar goed ook! Vanwege mijn Ardbeg topic in t vraag gedeelte krijg ik van forumleden 'aanbiedingen' oplopend tot €220,-. Echt belachelijk, maar goed, trap er ook niet in
220?? Euro?? Dat is geen aanbieding, dat is een oneerbaar voorstel!
Ik heb nog een hele zeldzame Ford Taunus 1.6 L van 1973. Koopje, mag je voor 12.500 euro overnemen. Exclusief verzendkosten

1 x
Oogadal schreef:220?? Euro?? Dat is geen aanbieding, dat is een oneerbaar voorstel!
Ik heb nog een hele zeldzame Ford Taunus 1.6 L van 1973. Koopje, mag je voor 12.500 euro overnemen. Exclusief verzendkosten![]()
Wel inclusief doos hè

1 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

RvdB schreef:Oogadal schreef:220?? Euro?? Dat is geen aanbieding, dat is een oneerbaar voorstel!
Ik heb nog een hele zeldzame Ford Taunus 1.6 L van 1973. Koopje, mag je voor 12.500 euro overnemen. Exclusief verzendkosten![]()
Wel inclusief doos hè
Die zat niet in een doos!
Die zat in een houten kistje met een persoonlijke nummer erin gegraveerd!

2 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Net deze nieuwe limited edition geproefd en ik moet zeggen zo "wauw" is ie niet hoor.
Niet slecht, maar voor dat geld kan je beter hun standaardgamma consumeren!
Niet slecht, maar voor dat geld kan je beter hun standaardgamma consumeren!

1 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Net gewoon een Perpetuum bij mijn vaste slijter, van der Heijden, voor 100 euro gekocht. Niks geen koppelverkoop en ik vind trouwens 100 euro al aan de prijs
Het is een lekkere whisky maar voor zo veel geld zijn er absoluut mooiere te krijgen. Overigens wel gelijk ook twee samples er bij gekocht om op een rustige avond nog even opnieuw te proberen 

0 x
gerritbakker57 schreef:Net gewoon een Perpetuum bij mijn vaste slijter, van der Heijden, voor 100 euro gekocht. Niks geen koppelverkoop en ik vind trouwens 100 euro al aan de prijsHet is een lekkere whisky maar voor zo veel geld zijn er absoluut mooiere te krijgen. Overigens wel gelijk ook twee samples er bij gekocht om op een rustige avond nog even opnieuw te proberen
Heb je niet de intentie om hem te gaan drinken gerrit?
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Hoi Nino, eerst maar eens van de samples genieten. Ik heb er twee van, ben je in een sample geïnteresseerd?
0 x
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”