TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
MaltMuppet
Senior
Senior

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor MaltMuppet » 23 Feb 2019, 22:07

0 x
The answer may not lie at the bottom of a glass of whisky. But you should at least check!

Afbeelding

SecondHandPants
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor SecondHandPants » 25 Feb 2019, 09:19

hjkuijken schreef:De Gall&Gall heeft inderdaad tegenwoordig zijn prijzen en voorwaarden ook wat aangepast aan de online markt. Met de korting vd Whisky dagen zijn sommige flessen prima geprijsd. Net GD 18 gekocht voor €70 (botteldatum april 2018), binnen een dag geleverd zonder verzendkosten.

Thanks! Met die tip was ik erg blij. Was ziek thuis, maar heb vanuit mijn bed toen meteen een GD18 voor €70 incl verzenden gekocht, en als ie straks nog in de winkel ligt, koop ik er nog eentje. Was eigenlijk gewend dat Gall & Gall niet kon concurreren met de grootverkopers, maar lager dan €70 vind ik 'm eigenlijk nergens. Nice one.
2 x

SecondHandPants
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor SecondHandPants » 26 Feb 2019, 16:05

SecondHandPants schreef:
hjkuijken schreef:De Gall&Gall heeft inderdaad tegenwoordig zijn prijzen en voorwaarden ook wat aangepast aan de online markt. Met de korting vd Whisky dagen zijn sommige flessen prima geprijsd. Net GD 18 gekocht voor €70 (botteldatum april 2018), binnen een dag geleverd zonder verzendkosten.

Thanks! Met die tip was ik erg blij. Was ziek thuis, maar heb vanuit mijn bed toen meteen een GD18 voor €70 incl verzenden gekocht, en als ie straks nog in de winkel ligt, koop ik er nog eentje. Was eigenlijk gewend dat Gall & Gall niet kon concurreren met de grootverkopers, maar lager dan €70 vind ik 'm eigenlijk nergens. Nice one.

En f*!k it, nog maar eentje besteld. Deze is zo lekker en zo scherp geprijsd dat ik me daar nooit een buil aan kan vallen. Voelt voor mij als een hele stap, maar als ik dan zie wat Henri in februari op één dag besteld dan valt het al snel alleszins mee... :dancing
3 x

Lakerfield
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Lakerfield » 26 Feb 2019, 16:52

SecondHandPants schreef: En f*!k it, nog maar eentje besteld. Deze is zo lekker en zo scherp geprijsd dat ik me daar nooit een buil aan kan vallen.

Glendronach 18 is ook ronduit mijn favoriete OB, zoveel lekkers voor een relatief goede prijs. Je krijgt nu nog het oude distillaat met zelfs een paar jaartjes extra in je fles, wat in 2020 anders gaat zijn. Met het oog op de toekomstige bottelingen ben ik maar een voorraadje aan gaan leggen voor de latere ik.

SecondHandPants schreef: maar als ik dan zie wat Henri in februari op één dag besteld dan valt het al snel alleszins mee... :dancing

Grappig verhaal.. Elke keer als m'n vriendin opmerkt dat er nieuwe flessen op de plank staan en zich hardop afvraagt of ik er niet al genoeg heb, laat ik een foto zien van Henri's collectie en zeg ik 'zie hier, ik val nog wel mee' . En iets in mij zegt dat ik niet de enige ben.. :gnif
3 x
Afbeelding

Reichenbach
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 26 Feb 2019, 18:47

Lakerfield schreef:Elke keer als m'n vriendin opmerkt dat er nieuwe flessen op de plank staan en zich hardop afvraagt of ik er niet al genoeg heb, laat ik een foto zien van Henri's collectie en zeg ik 'zie hier, ik val nog wel mee' . . :gnif
Zo lang ze je nog niet heeft opgegeven: https://bluecirclecasting.nl/programma/ ... n-in-puin/
3 x

AndyDelft
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor AndyDelft » 02 Mar 2019, 16:51

Highland Park erg duur laatste tijd, maar deze aanbieding https://drankdozijn.nl/artikel/fles-highland-park-17-years-the-dark-70cl?return_items=35 kon ik toch niet weerstaan...

Ook de Springbank 18 in de aanbieding dus dubbelslag zonder verzendkosten ligt (lag voor mij) voor de hand :bigsmile
0 x
Andy
Afbeelding

HammerHead
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 02 Mar 2019, 17:53

AndyDelft schreef:Highland Park erg duur laatste tijd, maar deze aanbieding https://drankdozijn.nl/artikel/fles-highland-park-17-years-the-dark-70cl?return_items=35 kon ik toch niet weerstaan...

Ook de Springbank 18 in de aanbieding dus dubbelslag zonder verzendkosten ligt (lag voor mij) voor de hand :bigsmile

Hier is ie nog een tientje goedkoper (sinds begin dit jaar al): https://www.theoldpipe.com/nl/highland-park-dark-17y.html.
0 x

AndyDelft
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor AndyDelft » 02 Mar 2019, 18:11

HammerHead schreef:
AndyDelft schreef:Highland Park erg duur laatste tijd, maar deze aanbieding https://drankdozijn.nl/artikel/fles-highland-park-17-years-the-dark-70cl?return_items=35 kon ik toch niet weerstaan...

Hier is ie nog een tientje goedkoper (sinds begin dit jaar al): https://www.theoldpipe.com/nl/highland-park-dark-17y.html.

Dat wist ik niet - maar met de 18 erbij tòch goedkoper bij D12 (gelukkig)
0 x
Andy
Afbeelding

HammerHead
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 02 Mar 2019, 18:24

Nee hoor, de SB 18 is 134,95 bij The Old Pipe, dan was daar je dus in totaal € 0,05 goedkoper uitgeweest. :bigsmile
2 x

Wouterk
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 02 Mar 2019, 19:41

HammerHead schreef:€ 0,05

Das niet duur voor n goede verhuisdoos :Tongue
5 x

HammerHead
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 02 Mar 2019, 19:46

Wouterk schreef:
HammerHead schreef:€ 0,05

Das niet duur voor n goede verhuisdoos :Tongue

Haha, check. Ik weet inderdaad niet of je er bij The Old Pipe ook zo'n leuke doos bij krijgt. :lol:
1 x

Freezeroz
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 02 Mar 2019, 22:57

Ik heb vandaag weer veel flessen gekocht, oa voor Range Share 3, en zowaar waren er een aantal het goedkoopst bij Gall & Gall. Dat had ik niet verwacht.
Heb mijn al verlopen klantenkaart daarom toch maar weer opnieuw geactiveerd :bigsmile.
1 x
Afbeelding
Bekijk mijn mooie Range Share sets ook maar eens.
Range Share 3! Met Balvenie, Caol Ila en Dalmore.

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 06 Mar 2019, 11:59

Zojuist de dozen Kilkerran binnen gekregen voor de aanbieding;

Kilkerran 8 yrs cask strength - nu €46,95

Kilkerran 12 yrs - nu €41,95

Dat is volgens mij toch een scherpe prijs.
2 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 06 Mar 2019, 12:19

Cor - Vinabc schreef:Zojuist de dozen Kilkerran binnen gekregen voor de aanbieding;

Kilkerran 8 yrs cask strength - nu €46,95

Kilkerran 12 yrs - nu €41,95

Dat is volgens mij toch een scherpe prijs.

Nou moet je ze niet allemaal gaan 'weggeven' vóór de proeverij volgende week hè Cor.
1 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"

Afbeelding
https://www.instagram.com/wonderingwhisky/

Casketje
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Casketje » 08 Mar 2019, 15:57

Nog enkele Deanston 10 PX voor €59.95 bij The Old Pipe

https://www.theoldpipe.com/nl/deanston-10y-px.html
4 x