Glenfiddich 19 age of discovery
Glenfiddich 19 age of discovery
Weet even niet waar ik dit topic moest aanmaken. Hoop dat het hier mag..
Zie net dit op catawiki: http://veiling.catawiki.nl/kavels/1293451-glenfiddich-19-age-of-discovery
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand voor 3x20cl 320 euro wilt wegleggen? voor dezelfde prijs heb je dezelfde drie van 70cl..
Wie maakt mijn wereld weer helder?
Zie net dit op catawiki: http://veiling.catawiki.nl/kavels/1293451-glenfiddich-19-age-of-discovery
Kan iemand mij uitleggen waarom iemand voor 3x20cl 320 euro wilt wegleggen? voor dezelfde prijs heb je dezelfde drie van 70cl..
Wie maakt mijn wereld weer helder?
0 x
Re: Glenfiddich 19 age of discovery
Misschien zijn er twee verzamelaars die precies dit doosje nog missen.
Of misschien gebeurt hier wat we op Catawiki wel vaker zien: absurd hoge, onverklaarbare prijzen.
Dit doosje gaat op whiskyauction.com voor 90-160 euro.
Of misschien gebeurt hier wat we op Catawiki wel vaker zien: absurd hoge, onverklaarbare prijzen.
Dit doosje gaat op whiskyauction.com voor 90-160 euro.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Zou kunnen. Maar zelfs iemand met genoeg geld gaat niet onnuttig geld uitgeven.
Heeft er iemand ervaring met Catawiki? Dus er wel eens iets op verkocht?
Ik ken iemand die 4 weken geleden iets heeft opgegeven, maar komt er nooit doorheen..
Heeft er iemand ervaring met Catawiki? Dus er wel eens iets op verkocht?
Ik ken iemand die 4 weken geleden iets heeft opgegeven, maar komt er nooit doorheen..
0 x
denk dat de bieder van 300 euro even niet had gezien dat het om 20cl flesjes ging als je de biedingen ervoor bekijkt dan loopt heet gestaagd op en dan Bam 300 euro. helaas zal hij ze wel moeten afnemen.
0 x
Er is vervolgens nog iemand overheen gegaan met 320...
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Kunnen ze je echt dwingen het af te nemen? Ik heb ooit bij vakantieveiling iets alsnog weten te kunnen annuleren.
0 x
Volgens mij niet. Omdat het hier een internetveiling betreft geldt voor zover ik weet de wet kopen op afstand en de bedenktijd van 14 dagen die daarbij hoort. Het zou kunnen dat men hier onderuit kan komen omdat technisch gezien van een particulier wordt gekocht en Catawiki slechts intermediair is, maar ik vraag me af of dat een valide redenering is.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:Er is vervolgens nog iemand overheen gegaan met 320...
hahaha dan snap ik het ook niet meer
. bij mijn weten is het wel zo dat een bod die je uitbrengt ook daadwerkelijk vast staat.
0 x
Ter veld schreef:Matti schreef:Er is vervolgens nog iemand overheen gegaan met 320...
hahaha dan snap ik het ook niet meer. bij mijn weten is het wel zo dat een bod die je uitbrengt ook daadwerkelijk vast staat.
Dat zeggen ze er idd ook bij. Als je een bod uitbrengt krijg je een pop-up waarschuwing dat als je een bos uitbrengt je eraan vast zit. Ik weet niet of dat verder nog iets uitmaakt?
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Het is wel een erg lekkere whisky.
Maar om nou dat bedrag ervoor te betalen.
Heeft iemand nog een fles in de verkoop?
Maar om nou dat bedrag ervoor te betalen.
Heeft iemand nog een fles in de verkoop?
0 x
Van dezelfde verkoper. Die denkt waarschijnlijk, dat loopt lekker, gelijk nog maar een setje in de verkoop doen.
Het hoogste bod is nu al 100 €, met nog 5 dagen te gaan.
Het hoogste bod is nu al 100 €, met nog 5 dagen te gaan.
1 x
Absurd. Heeft hier ooit wel eens iemand gekocht via catawiki?
Ben benieuwd naar de ervaringen (mag ook in pm).
Ben benieuwd naar de ervaringen (mag ook in pm).
0 x
Op de latere pagina's van dit onderwerp heeft men het over catawiki: viewtopic.php?f=20&t=1092
Ook als je rechtsboven zoekt op catawiki kom je her en der wat ervaringen tegen.
Ook als je rechtsboven zoekt op catawiki kom je her en der wat ervaringen tegen.
1 x
Matthijs, whiskynerd.
denk wel dat dit een echt verzamelitem is, vandaar wss de hoge prijs
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”