Waar kopen jullie samples?

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Len
Senior
Senior
Berichten: 366
Lid geworden op: 21 Jul 2016, 00:20
Locatie: Blankenberge

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor Len » 14 Feb 2017, 19:40

Ik kijk alvast uit naar Sörens volgende uitbarsting. :gnif
0 x

JoachimV10
Senior
Senior
Berichten: 362
Lid geworden op: 13 Okt 2020, 10:03
Locatie: België

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor JoachimV10 » 23 Okt 2020, 15:57

Iemand die weet waar je eenvoudig samples kan bestellen tegen eerlijke prijzen (in België)?
Mag ook Nederland zijn, maar wsl goedkoper in België zonder al te hoge verzendkosten.
0 x
Afbeelding
(open flessen)

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1913
Lid geworden op: 11 Mar 2014, 22:29
Locatie: Midden-Limburg

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 23 Okt 2020, 16:46

Hier op het forum zat sampleboeren met een uiteenlopend assortiment :goedgedaan
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 793
Lid geworden op: 21 Aug 2016, 16:00
Locatie: Omgeving Amersfoort

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 23 Okt 2020, 17:05

Ik zou niet verder kijken dan hier op het forum. Veel liefhebbers die tegen een geringe marge veel moois aanbieden. Van instap-whisky tot "de heilige graal". Omdat je volgens mij nog zoekende bent, zou ik de aanschaf van hele flessen op een wat lager pitje zetten, en via samples je smaakprofiel ontdekken.Daarna komen de flessen vanzelf. Succes en vooral plezier!
1 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3764
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 23 Okt 2020, 18:43

JoachimV10 schreef:Iemand die weet waar je eenvoudig samples kan bestellen tegen eerlijke prijzen (in België)?
Mag ook Nederland zijn, maar wsl goedkoper in België zonder al te hoge verzendkosten.


Samples gevraagd/aangeboden

Hier dus ;) en geloof me het maakt geen biet uit dat je in België woont. Die vzk vallen erg mee vanuit Holland. En het spul wat je hier krijgen kan is het meer dan waard. Bovendien, wat Erik1908 al terecht aanhaalt, wordt er nauwelijks winst gemaakt op de samples. Het draait allemaal om delen :goedgedaan De idiote winstmarges die winkels rekenen op sample verkoop zul je hier niet vinden.
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2437
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 23 Okt 2020, 23:02

Cask1988 schreef:......De idiote winstmarges die winkels rekenen op sample verkoop zul je hier niet vinden.


---en op sommige FB groepen.
0 x
Afbeelding

Wahlee
Senior
Senior
Berichten: 466
Lid geworden op: 18 Feb 2015, 16:29
Contact:

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor Wahlee » 24 Okt 2020, 16:16

Je kunt hier bij samples gevraagd/aangeboden ook vast een topic posten met de vraag wie in België verzend of wat vanuit Nederland de kosten zijn. Krijg je al een aardig beeld. Ikzelf, en anderen waarschijnlijk, die aan de grens wonen, vinden het misschien niet erg om even de grens over te gaan voor verzending.
Daarnaast, in persoon afspreken vind ikzelf het leukste, en wie weet woont er iemand bij je in de buurt :goedgedaan
0 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3764
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 24 Okt 2020, 16:24

Wahlee schreef:Je kunt hier bij samples gevraagd/aangeboden ook vast een topic posten met de vraag wie in België verzend of wat vanuit Nederland de kosten zijn. Krijg je al een aardig beeld. Ikzelf, en anderen waarschijnlijk, die aan de grens wonen, vinden het misschien niet erg om even de grens over te gaan voor verzending.
Daarnaast, in persoon afspreken vind ikzelf het leukste, en wie weet woont er iemand bij je in de buurt :goedgedaan


Ik ken geen sampelaar niet niet naar België wil verzenden.
En wat betreft de rode regels...dat kan men prima zelf nakijken bij PostNL, DPD, UPS en DHL toch? Lijkt me niet dat daarvoor sampelaars aan het werk gezet moeten worden :Scratch

Afbeelding :P
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Wahlee
Senior
Senior
Berichten: 466
Lid geworden op: 18 Feb 2015, 16:29
Contact:

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor Wahlee » 24 Okt 2020, 16:28

Ach ja, ik verzend voor 7,50 naar België. Vind je niet op postal.nl
1 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3764
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 24 Okt 2020, 18:59

Wahlee schreef:Ach ja, ik verzend voor 7,50 naar België. Vind je niet op postal.nl


Het gaat erom dat mensen zelf ook eerst even wat research kunnen, doen voordat zulke vragen bij sampelaars neergegooid worden. Dan heeft men een goede richting van de kosten en kan men het vooraf afwegen of dat het ze waard is en dán pas daadwerkelijk contact zoeken. Die ene euro meer of minder zullen een sampledeal niet gaan maken of breken. ;) en bovendien doen de sampelaars het allemaal al vrijwillig en tegen amper tot geen winst. Als men dan ook nog vraagbaak moet gaan zijn voor info die overal voor het grijpen ligt, kunnen ze hun banen wel op gaan zeggen en full time helpdeskje gaan spelen :P

Ik heb zelf gewoon niet zoveel met een cultuur waarin mensen alles maar gewoon dom vragen aan anderen terwijl ze zelf ook prima even iets op kunnen zoeken of daar in ieder geval op z’n minst wat moeite voor doen. Maar das misschien mijn ding :)
2 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

JoachimV10
Senior
Senior
Berichten: 362
Lid geworden op: 13 Okt 2020, 10:03
Locatie: België

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor JoachimV10 » 25 Okt 2020, 01:13

Cask1988 schreef:Ik heb zelf gewoon niet zoveel met een cultuur waarin mensen alles maar gewoon dom vragen aan anderen terwijl ze zelf ook prima even iets op kunnen zoeken of daar in ieder geval op z’n minst wat moeite voor doen. Maar das misschien mijn ding :)

Als die mensen dat al gedaan hebben, is dat toch ook maar een kleintje om daarop te reageren? Als je iets bestelt vanuit Holland betaal je de ene keer €5, de andere keer €15.
Verder heb ik het dan weer minder voor de arrogantie van bepaalde mensen
Laatst gewijzigd door JoachimV10 op 25 Okt 2020, 01:19, 2 keer totaal gewijzigd.
1 x
Afbeelding
(open flessen)

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3189
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor defeatless » 25 Okt 2020, 01:15

Wahlee schreef:Je kunt hier bij samples gevraagd/aangeboden ook vast een topic posten met de vraag wie in België verzend of wat vanuit Nederland de kosten zijn. Krijg je al een aardig beeld. Ikzelf, en anderen waarschijnlijk, die aan de grens wonen, vinden het misschien niet erg om even de grens over te gaan voor verzending.
Daarnaast, in persoon afspreken vind ikzelf het leukste, en wie weet woont er iemand bij je in de buurt :goedgedaan


Staat vrij duidelijk bovenaan mijn samplelijst.
Daarnaast is er bij wat grotere bedragen altijd wat af te dingen hoor. Maar dat is zo goed als bij iedereen zo.
1 x

Len
Senior
Senior
Berichten: 366
Lid geworden op: 21 Jul 2016, 00:20
Locatie: Blankenberge

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor Len » 25 Okt 2020, 08:09

De ervaring leert me toch ook dat de verzendkosten wel redelijk uiteen durven te lopen. Daar sta ik dan met mijn Google :gnif
0 x

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2437
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 25 Okt 2020, 09:45

Cask1988 schreef:Ik heb zelf gewoon niet zoveel met een cultuur waarin mensen alles maar gewoon dom vragen aan anderen terwijl ze zelf ook prima even iets op kunnen zoeken of daar in ieder geval op z’n minst wat moeite voor doen. Maar das misschien mijn ding :)


Vraagje: waar vind je dat GIF-je dat je hierboven geplaatst hebt?
En misschien weet jij ook hoe je deze in een bericht plaatst?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
:bigsmile
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 793
Lid geworden op: 21 Aug 2016, 16:00
Locatie: Omgeving Amersfoort

Re: Waar kopen jullie samples?

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 25 Okt 2020, 09:49

Fat Bastard! schreef:
Cask1988 schreef:Ik heb zelf gewoon niet zoveel met een cultuur waarin mensen alles maar gewoon dom vragen aan anderen terwijl ze zelf ook prima even iets op kunnen zoeken of daar in ieder geval op z’n minst wat moeite voor doen. Maar das misschien mijn ding :)


Vraagje: waar vind je dat GIF-je dat je hierboven geplaatst hebt?
En misschien weet jij ook hoe je deze in een bericht plaatst?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
:bigsmile


Nou, "you ain't seen nothing yet". Moet je eens met dit soort gasten in een appgroep zitten. :lol:
1 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding


Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten