https://www.thespiritsbusiness.com/2020 ... UwzKUDNu8o
The whisky exchange is al gestopt met het verkopen van zijn boeken.
Er mag niks meer tegenwoordig
vraag me af of hij dat ooit wel geweest is.

Cask1988 schreef:Mist de wereld niets aan als dat boekje uitsterft.
Een oude (en waarschijnlijk impotente, vandaar z’n drang naar links met seks) man die door flink wat marketingmannetjes wordt beïnvloed en bespeeld om belachelijke scores aan kutwhisky’s te geven. Onafhankelijk en objectief m’n bolle anjervraag me af of hij dat ooit wel geweest is.
Ik heb een paar jaar geleden de moeite genomen om er eens 1 aan te schaffen en proefondervindelijk te ervaren of het echt zo slecht was. Nou dat zal voor niemand een verassing zijn: JA![]()
De beste man houdt er zo idioot veel zelfbedachte categorieën op na dat zelfs een wit broodje doordrenkt met ochtendurine en belegd met kauwgom van de straat nog ergens 97 punten in zou scoren

Cask1988 schreef:De beste man houdt er zo idioot veel zelfbedachte categorieën op na dat zelfs een wit broodje doordrenkt met ochtendurine en belegd met kauwgom van de straat nog ergens 97 punten in zou scoren

Lakerfield schreef:Aan de andere kant bevestigd dit wederom het feit dat je niks meer kunt zeggen zonder dat iemand zich gekwetst voelt. En dat een bedrijf hierin meegaat is een teken van zwakte, de consument bepaalt uiteindelijk! Cancel culture op z'n best zoals eerder aangegeven.
Dit soort praat hoor je geregeld aan een willekeurige kroegtafel waar de drank rijkelijk vloeit.. Een grote korrel zout erbij et voila. Zo gaat het al eeuwen, laten we het zo houden. Binnenkort mag niks meer als het zo doorgaat.
Wouter1981 schreef:Nu nog iets bedenken voor JW Red...

“Women working in the industry continue to be asked if we even like whisky, with ambassadors and female whisky makers often enduring leering comments during whisky tastings and festivals. This. Has. To. Stop.”
This needs to change, so let’s dive into the issues.

hfos schreef:Ik volg het sinds gisteren op Twitter en het is altijd interessant om te zien dat als zo'n balletje gaat rollen, hoeveel opgekropte onvrede en verhalen ineens naar boven komen. En dan gaat het niet over 'hij vergelijkt whisky met seks' maar dat vrouwen nog steeds stelselmatig als tweederangs worden gezien en door op zo'n manier te schrijven onderstreept Murray dat nog maar eens.
Dre schreef:Maar ik heb nou niet echt stukken gelezen waar onderstreept wordt dat vrouwen stelselmatig als tweederangs worden gezien, mochten die er volgens jou (of anderen) wél zijn, citeer hier vooral. Want daar ben ik oprecht wel benieuwd naar dan.
Maar als ik zie dat sommige bedrijven na wat ophef nú opeens direct overgaan op een ban van het boekje, en tot die ophef nog volop van de kennelijke populariteit meeprofiteerden, dan vind ik dat hypocriet en wel degelijk onderdeel van de cancelcultuur.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten