HWF jubileumfles en verzendkosten
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

HWF jubileumfles en verzendkosten
Even een verduidelijking over de verzendkosten van de Jubileumfles van het HWF. Ik begrijp dat daar wat verwarring over is en na het teruglezen van mijn mail begrijp ik die nu wel. Vandaar de verdere uitleg;
Verzendkosten van de fles zijn 6,95 binnen Nederland. Of je er nu 1 of 10 besteld hebt.
Dan is er de mogelijkheid om met korting bij te bestellen in de webshop. Komt het bedrag in de webshop boven de €150, dan heb je geen verzendkosten. De bestelling in de webshop en de Glentauchers knopen we dan aan elkaar en heb je voor de Glentauchers niet nog een keer verzendkosten. De Glentauchers is niet in de webshop te bestellen en telt ook niet mee voor de €150 franco huis. Voor de HWF fles krijg je een apart betaalverzoek voor (na een bestelling, of als je aangeeft er niets bij te willen).
En waarom telt die fles Glentauchers niet mee? Omdat die liefdewerk oud papier is.
Toch nog vragen? Stuur me gerust een pb of mail me op info@vinabc.nl
Verzendkosten van de fles zijn 6,95 binnen Nederland. Of je er nu 1 of 10 besteld hebt.
Dan is er de mogelijkheid om met korting bij te bestellen in de webshop. Komt het bedrag in de webshop boven de €150, dan heb je geen verzendkosten. De bestelling in de webshop en de Glentauchers knopen we dan aan elkaar en heb je voor de Glentauchers niet nog een keer verzendkosten. De Glentauchers is niet in de webshop te bestellen en telt ook niet mee voor de €150 franco huis. Voor de HWF fles krijg je een apart betaalverzoek voor (na een bestelling, of als je aangeeft er niets bij te willen).
En waarom telt die fles Glentauchers niet mee? Omdat die liefdewerk oud papier is.
Toch nog vragen? Stuur me gerust een pb of mail me op info@vinabc.nl
8 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Re: HWF jubileumfles en verzendkosten
Even een update hoe het vordert; inmiddels heeft een flink deel contact opgenomen, het administratief deel vordert dus behoorlijk. Meer dan een kwart van de pakketten is nu ook daadwerkelijk onderweg naar vele bestemmingen in het land. Een flinke klus. Ik probeer dit weekend alles weg te hebben, maar dat wordt flink door bikkelen. Het moet tenslotte tussen het andere werk door. We halen rustig adem en gaan door 
23 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Cor,
Wat mij betreft verdien je dat Superman pak met cape!
Pakket is in goede orde ontvangen, samen met alle andere flessen
Ook namens mijn brother in booz (je weet wel wie ik bedoel): "HELD!"
Wat mij betreft verdien je dat Superman pak met cape!
Pakket is in goede orde ontvangen, samen met alle andere flessen
Ook namens mijn brother in booz (je weet wel wie ik bedoel): "HELD!"
1 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Ondanks een drukke week toch inmiddels het grootste deel kunnen verzenden. Een deel heeft nog niet gereageerd, een ander deel ben ik nog niet aan toegekomen om te verzenden. Nog 46 flessen, nog iets minder adressen, te gaan voor het allemaal weg is. Dinsdag pak ik het weer op en hoop ik alles de deur uit te hebben van iedereen die gereageerd en betaald heeft. Nu zo naar huis en mezelf een borrel inschenken.
Ps diverse leden die deze week zelf nog langskwamen om de fles op te halen. Onwijs leuk om gezichten achter de namen te zien.
Ps diverse leden die deze week zelf nog langskwamen om de fles op te halen. Onwijs leuk om gezichten achter de namen te zien.
11 x
-
pascaldo
- Senior

Bij deze wil ik toch even de dudes en Cor bedanken voor al 't werk wat ze hebben gedaan voor het mogelijk maken voor de jubileum fles.
Mijn dank daarvoor en voor de nette goede afhandeling.
Mijn dank daarvoor en voor de nette goede afhandeling.
2 x
-
Timonnekke
- Actief lid

Bedankt voor je inzet Cor!
Fijn ook dat je ons op de hoogte houdt van de vorderingen zodat we ongeveer weten wat ons te wachten staat!
Fijn ook dat je ons op de hoogte houdt van de vorderingen zodat we ongeveer weten wat ons te wachten staat!
2 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Cor bedankt voor de distributie van de jubileum botteling!
Mooi dat dit allemaal mogelijk was vanuit jou winkel.
Edwin en de Dudes, jullie bedankt voor het mogelijk maken van deze prachtige flessen!
Al heb ik geen idee wie de andere Dudes zijn.

Mooi dat dit allemaal mogelijk was vanuit jou winkel.
Edwin en de Dudes, jullie bedankt voor het mogelijk maken van deze prachtige flessen!
Al heb ik geen idee wie de andere Dudes zijn.

1 x
- Dram The Man
- Top bijdrager

Cor - Vinabc schreef:Ondanks een drukke week toch inmiddels het grootste deel kunnen verzenden. Een deel heeft nog niet gereageerd, een ander deel ben ik nog niet aan toegekomen om te verzenden. Nog 46 flessen, nog iets minder adressen, te gaan voor het allemaal weg is. Dinsdag pak ik het weer op en hoop ik alles de deur uit te hebben van iedereen die gereageerd en betaald heeft. Nu zo naar huis en mezelf een borrel inschenken.
Vandaag mijn drie flessen (Jubileumfles, nog een Glentauchers en deze Callisto goed ontvangen. Dikke merci!!!

1 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
Ik ook alles ontvangen!
Dikke merci - nogmaals - voor alle regelingen
!
Dikke merci - nogmaals - voor alle regelingen
0 x
Hier ook ontvangen! Van ochtend een leuke verassing
Heel leuk en mooi
Zoals het berichtje van Matthijs op 13 mei, wel even emotioneel (dat is een nieuwe handicap zie Piet @ Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)).
Bedankt dat jullie aan mij gedacht hebben. In die tijd (tot Q2-2014) Matthijs, John, Bart en anderen...
Een leuke herinnering aan een goede tijd. Ik beschouw deze botteling als mijn galgenfles dus hoop ik hem nog lang in bezit te kunnen hebben.
Heel leuk en mooi
Zoals het berichtje van Matthijs op 13 mei, wel even emotioneel (dat is een nieuwe handicap zie Piet @ Whiskygrafie: Piet Patings (aka patings, Piet en Peat)).
Bedankt dat jullie aan mij gedacht hebben. In die tijd (tot Q2-2014) Matthijs, John, Bart en anderen...
Een leuke herinnering aan een goede tijd. Ik beschouw deze botteling als mijn galgenfles dus hoop ik hem nog lang in bezit te kunnen hebben.
25 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

Kijk nou!
Als je te laat was met inschrijven, kun je 'm hier gewoon bestellen.
En die naam op de achterzijde van het etiket, hecht daar niet te veel waarde aan...
En die naam op de achterzijde van het etiket, hecht daar niet te veel waarde aan...
1 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Er was blijkbaar nog wat over: "...als een gelimiteerde single cask van 80 50cl flessen"
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... s-1996-wds
5 x
Breedút_Genietsje schreef:Kijk nou!
Haha de prijs ook voordeliger volgens mij
Edit: 50 nie gezien sorry heh haha
1 x
"Volo et Valeo"
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Hmmm. Ik zal bovenstaande opmerkingen maar negeren, maar het maakt de animo om voor een sympathieke prijs nog eens iets voor HWF te bottelen er niet beter op. Jammer.
5 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”