HWF jubileumbotteling inloopdag op 12 oktober vanaf 13:00
HWF jubileumbotteling inloopdag op 12 oktober vanaf 13:00
Op 12 oktober vanaf 13:00 zal in de winkel van Cor een inloopdag plaatsvinden om forumleden de gelegenheid te geven elkaar te ontmoeten onder genot van een hapje en een dram en gelijk hun forumfles mee te nemen.
Het adres:
VinABC
Het Rond 33b
3995 DK Houten
Zoals al eerder aangekondigd doet Cor er nog een 10% korting op het assortiment bij (uiteraard m.u.v. de jubileum fles). Op deze dag brengen de Whiskydudes ook hun 2e botteling uit, welke exclusief bij Cor te verkrijgen is. Het is een prachtige 2006 Girvan die sinds begin 2016 doorgerijpt is op een refill ex sherry octave.
Ook voor de HWF leden die niet kunnen op 12 oktober geldt dat zij wel op 12 oktober kunnen profiteren van de extra 10% korting op het assortiment. Meer info hierover volgt.
We willen jullie graag vragen in de poll aan te geven of je denkt te gaan komen, dan kunnen we ons een beetje instellen op de hoeveelheid mensen.
Het adres:
VinABC
Het Rond 33b
3995 DK Houten
Zoals al eerder aangekondigd doet Cor er nog een 10% korting op het assortiment bij (uiteraard m.u.v. de jubileum fles). Op deze dag brengen de Whiskydudes ook hun 2e botteling uit, welke exclusief bij Cor te verkrijgen is. Het is een prachtige 2006 Girvan die sinds begin 2016 doorgerijpt is op een refill ex sherry octave.
Ook voor de HWF leden die niet kunnen op 12 oktober geldt dat zij wel op 12 oktober kunnen profiteren van de extra 10% korting op het assortiment. Meer info hierover volgt.
We willen jullie graag vragen in de poll aan te geven of je denkt te gaan komen, dan kunnen we ons een beetje instellen op de hoeveelheid mensen.
10 x
Matthijs, whiskynerd.
Re: HWF jubileumbotteling inloopdag
Het leek mij een goed idee, 12 okt komt mij alleen niet heel goed uit. Misschien dus.
0 x
-
pascaldo
- Senior

Als ik het ingepland kan krijgen, ben ik wel van plan om te komen. Moet daarvoor nog wat afspraken proberen te verzetten, maar het is een superleuk initiatief iig.
0 x
Vanwege het feit dat ik dan net weer vader ben geworden of bijna ga worden, moet ik deze helaas missen. Vind ik wel minder, want was een mooie gelegenheid geweest om een aantal van jullie eens live te zien.
0 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

Lijkt me leuk om eens wat forum leden in real life tegen te komen, dus ja ik kom zeker even langs 

0 x
Is er deze dag trouwens nog de mogelijkheid om de tauchers te proeven? Meen dat dit ook het idee was..
0 x
JvR schreef:Is er deze dag trouwens nog de mogelijkheid om de tauchers te proeven? Meen dat dit ook het idee was..
"de tauchers"?
0 x
Demas schreef:JvR schreef:Is er deze dag trouwens nog de mogelijkheid om de tauchers te proeven? Meen dat dit ook het idee was..
"de tauchers"?
De glentauchers ja, de fles waar dit topic over gaat. Ik denk dat de meesten wel kunnen bedenken wat ik daarmee bedoel.
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

WB-link van de Girvan; https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/137736 

3 x
2 ∞ & →
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

JvR schreef:Demas schreef:JvR schreef:Is er deze dag trouwens nog de mogelijkheid om de tauchers te proeven? Meen dat dit ook het idee was..
"de tauchers"?
De glentauchers ja, de fles waar dit topic over gaat. Ik denk dat de meesten wel kunnen bedenken wat ik daarmee bedoel.
Jazeker kan de Tauchers worden geproefd!!

1 x
Oogadal schreef:JvR schreef:Demas schreef:"de tauchers"?
Jazeker kan de Tauchers worden geproefd!!
Ps: wb link van girvan staat vintage 2016.
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Klopt, aanpassing is al gemaakt. Wacht op goedkeuring
.
.
0 x
2 ∞ & →
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”