Gepersonaliseerde fles in je collectie.
Gepersonaliseerde fles in je collectie.
Alle deelnemers aan de 10 jaar HWF jubileum botteling zullen binnenkort hun gepersonaliseerde jubileum botteling in ontvangst kunnen nemen.
Ik moest daar vandaag toevallig even aan denken, een erg leuk vooruitzicht om zo'n fles met je eigen naam erop in de collectie erbij te krijgen.
Nou wil het geval dat ik zelf al twee mooie gepersonaliseerde flessen in bezit heb.
Tijdens mijn (bij D12) gewonnen Islay trip afgelopen maart, heb ik twee flessen uit de Lagavulin Distillery Shop laten tekenen door Ian McArthur.
Nu vroeg ik me af, zijn er nog meer forum leden met een gepersonaliseerde fles in hun collectie.
Ik lees er hier nooit wat over namelijk.
Ik ben erg benieuwd naar die bijzondere gepersonaliseerde parels uit jullie collectie.
Hier alvast 1 van mijn speciale persoonlijke flessen.
Ik moest daar vandaag toevallig even aan denken, een erg leuk vooruitzicht om zo'n fles met je eigen naam erop in de collectie erbij te krijgen.
Nou wil het geval dat ik zelf al twee mooie gepersonaliseerde flessen in bezit heb.
Tijdens mijn (bij D12) gewonnen Islay trip afgelopen maart, heb ik twee flessen uit de Lagavulin Distillery Shop laten tekenen door Ian McArthur.
Nu vroeg ik me af, zijn er nog meer forum leden met een gepersonaliseerde fles in hun collectie.
Ik lees er hier nooit wat over namelijk.
Ik ben erg benieuwd naar die bijzondere gepersonaliseerde parels uit jullie collectie.
Hier alvast 1 van mijn speciale persoonlijke flessen.
5 x
Re: Gepersonaliseerde fles in je collectie.
Freezeroz schreef:Tijdens mijn (bij D12) gewonnen Islay trip afgelopen maart
Nee echt???
Hoe lang en en hoe vaak gaan we dit nog teruglezen in de hiervoor meestal niet eens relevante topics? Gewoon even een vraagje...
On topic: Ik vind het voorbeeld nou niet helemaal het toonbeeld van een gepersonaliseerde fles, ik kan in principe iedereen wel met een stift iets op mijn flessen laten zetten. Een persoonlijk etiket vind ik wel echt iets anders, en dat je er niet veel van hoort komt denk ik vooral omdat het zelden gedaan wordt. Het is natuurlijk best wel even extra werk en in veel gevallen is vooraf ook niet exact bekend wie de uiteindelijke eigenaren zullen zijn.
Daarom is het 'Dudes' initiatief eigenlijk des te leuker en bijzonderder.
0 x
Dre schreef:Freezeroz schreef:Tijdens mijn (bij D12) gewonnen Islay trip afgelopen maart
Nee echt???
Hoe lang en en hoe vaak gaan we dit nog teruglezen in de hiervoor meestal niet eens relevante topics? Gewoon even een vraagje...
Wow!
Laat die man blij zijn met z'n fles joh, kan jou dat nou schelen?
OT: de jubileumbotteling gaat voor mij de eerste worden.
Wel had ik hier met Cor een gesprek over van de week, omdat we al een tijdje niks hebben gehoord en mij ineens te binnen schoot dat we over een maand mogelijk al een harde Brexit gaan meemaken. Wat dat precies gaat doen voor de prijzen van botteling, verschepen, inklaren, etc. weet ik niet, maar positief zal het niet zijn.
4 x
Dre schreef:Freezeroz schreef:Tijdens mijn (bij D12) gewonnen Islay trip afgelopen maart
Nee echt???
Vind dit een wat zure reactie die niks toevoegt...
Leuke vraag van Roelof. Ik heb een dergelijke fles niet in m’n collectie, maar kan me voorstellen dat sommige leden een dergelijke fles cadeau gekregen hebben op of voor een bijzonder moment in het leven.
2 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Daan schreef:OT: de jubileumbotteling gaat voor mij de eerste worden.
Wel had ik hier met Cor een gesprek over van de week, omdat we al een tijdje niks hebben gehoord en mij ineens te binnen schoot dat we over een maand mogelijk al een harde Brexit gaan meemaken. Wat dat precies gaat doen voor de prijzen van botteling, verschepen, inklaren, etc. weet ik niet, maar positief zal het niet zijn.
Tegen die tijd ligt jouw fles al goed en wel ergens op NL-bodem; niet doorvertellen

11 x
2 ∞ & →
Ik mag straks ook in het bezit zijn van deze fles van het HWF dus dat gaat ook mijn eerste fles worden met mijn eigen naam.
Wel voor mijn verjaardag een glencairn glas gekregen met naam en geboortedatum van mijn dochter, dus erg leuk.
Wel voor mijn verjaardag een glencairn glas gekregen met naam en geboortedatum van mijn dochter, dus erg leuk.
3 x
- edwinedje
- Forum goeroe

Ik heb wel een tweetal Flessen Kilchoman gesigneerd, maar niet gepersonaliseerd.
En daarnaast nog een gesigneerde Balvenie Koker, maar ook niet gepersonaliseerd.

En daarnaast nog een gesigneerde Balvenie Koker, maar ook niet gepersonaliseerd.

1 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Tsja, wat is gepersonaliseerd? Ik heb een boel flessen thuis die ik zelf bij distilleerderijen heb gevuld. Daar staat mijn naam op.
Dan is er deze Glen Garioch van Douglas Laing. De proefnotitie op dat label heb ik geschreven. Als je goed inzoomt op het plaatje, zie je dat mijn naam (Thijs K) achter de proefnotitie staat.
Maar de meest gepersonaliseerde is de fles Epicurean Glasgow Edition met mijn bakkes op het label. Slechts twee flessen wereldwijd
Dan is er deze Glen Garioch van Douglas Laing. De proefnotitie op dat label heb ik geschreven. Als je goed inzoomt op het plaatje, zie je dat mijn naam (Thijs K) achter de proefnotitie staat.
Maar de meest gepersonaliseerde is de fles Epicurean Glasgow Edition met mijn bakkes op het label. Slechts twee flessen wereldwijd
23 x
- defeatless
- Moderator

Nee echt???
On topic: Ik vind het voorbeeld nou niet helemaal het toonbeeld van een gepersonaliseerde fles, ik kan in principe iedereen wel met een stift iets op mijn flessen laten zetten. Een persoonlijk etiket vind ik wel echt iets anders, en dat je er niet veel van hoort komt denk ik vooral omdat het zelden gedaan wordt. Het is natuurlijk best wel even extra werk en in veel gevallen is vooraf ook niet exact bekend wie de uiteindelijke eigenaren zullen zijn.
Daarom is het 'Dudes' initiatief eigenlijk des te leuker en bijzonderder.
Ben je nu gewoon jarloers, of heb je azijn voor t ontbijt gezopen?
On topic:
Zelf heb ik geen gepersonaliseerd fles staan. Wel heb ik ooit eens voor m'n ouwe een fles Famous Grouse laten personaliseren. Je kon toen voor €5,- extra ofzo je eigen label erop laten zetten. Ik meen dat die actie eens in de zoveel jaar er weer is.
Persoonlijk liever geen gepersonaliseerde fles dan een Famous Grouse. Maar m'n ouwe was er blij mee en gooide het vrolijk door de cola
thijs100 schreef:Maar de meest gepersonaliseerde is de fles Epicurean Glasgow Edition met mijn bakkes op het label. Slechts twee flessen wereldwijd
Vriendjes met de gebroeders? Echt wel gaaf zoiets!
3 x
thijs100 schreef:Maar de meest gepersonaliseerde is de fles Epicurean Glasgow Edition met mijn bakkes op het label. Slechts twee flessen wereldwijd
Wow Thijs, dat is een coole fles zeg
. Mag ik vragen hoe je dat zo voor elkaar hebt gekregen?
0 x
defeatless schreef:
On topic:
Zelf heb ik geen gepersonaliseerd fles staan. Wel heb ik ooit eens voor m'n ouwe een fles Famous Grouse laten personaliseren. Je kon toen voor €5,- extra ofzo je eigen label erop laten zetten. Ik meen dat die actie eens in de zoveel jaar er weer is.
Persoonlijk liever geen gepersonaliseerde fles dan een Famous Grouse. Maar m'n ouwe was er blij mee en gooide het vrolijk door de cola
Klopt inderdaad! Je kon het label ook zelf uitprinten een aantal jaar geleden (wellicht nu nog steeds, durf ik net te zeggen).
0 x
Freezeroz schreef:thijs100 schreef:Maar de meest gepersonaliseerde is de fles Epicurean Glasgow Edition met mijn bakkes op het label. Slechts twee flessen wereldwijd
Wow Thijs, dat is een coole fles zeg.
Mag ik vragen hoe je dat zo voor elkaar hebt gekregen?
Zes jaar geleden een blog beginnen
Zonder gekheid: een paar jaar geleden hebben ze gevraagd of ik Fellow wilde worden. Nadat ze me verzekerd hadden dat ze altijd mijn eerlijke mening wilden, heb ik ja gezegd. Ik feite betekent het dat ik samples van ze opgestuurd krijg (alleen ze hebben er een leuke naam aan gehangen). Af en toe sturen ze dan ook iets grappigs zoals die fles.
6 x
Ikzelf heb helaas ook nog geen gepersonaliseerde fles, eerder wachtende op de fles van the Dudes om er eentje aan de collectie toe te voegen!
En voor mister Dre zou ik zeggen:
En voor mister Dre zou ik zeggen:
- Bijlagen
-
- rustaaaagh.jpg (110.97 KiB) 2003 keer bekeken
4 x
Geen in de collectie. Wel een aantal handfills, waar mijn naam op het etiket staat.
Dat is voor mij persoonlijk genoeg.
Dat is voor mij persoonlijk genoeg.
1 x
- Reichenbach
- Moderator

Was er hier niet een forumlid met zijn tronie op een fles Big Peat.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”