Wat is het meeste dat je ooit betaald hebt voor een fles ?
Wat is het meeste dat je ooit betaald hebt voor een fles ?
Dit leek me wel eens een interessante poll...
6 x
Re: Wat is het meeste dat je ooit betaald hebt voor een fles ?
Voor de Mortlach 1971-2004 OB; die kostte inclusief veiling- en verzendkosten 760 pond.
0 x
- defeatless
- Moderator

Ik heb destijds €460,- incl. alle kosten en verzending betaald voor een Tun1401 #8.
En ik moet zeggen dat het de beste whisky is die ik ooit op heb.
En ik moet zeggen dat het de beste whisky is die ik ooit op heb.
3 x
- ovanpuyvelde
- Top bijdrager

Je mag zelf ook antwoorden hoor Tom
Bij mij is dat tot op heden 450€ voor een BenRiach 76 maar ik ben de voorbije maanden al meerdere keren in verleiding gekomen om een duurdere fles te kopen. Volgens mij is het dan ook slechts een kwestie van tijd vooraleer ik voor de bijl ga

Bij mij is dat tot op heden 450€ voor een BenRiach 76 maar ik ben de voorbije maanden al meerdere keren in verleiding gekomen om een duurdere fles te kopen. Volgens mij is het dan ook slechts een kwestie van tijd vooraleer ik voor de bijl ga

1 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Een verkeerde aankoop, Port Ellen 15th edition.
https://www.whiskybase.com/whisky/73363 ... th-release
gewoon te hebberig geweest
0 x
Omgerekend naar een standaard 70cl fles: Port Ellen 5th release 200ml versie op 57.1%
1 x
'Today's rain is tomorrow's whisky' Scottish proverb (Edinburgh bar August 2017)
gerritbakker57 schreef:Een verkeerde aankoop, Port Ellen 15th edition.
Probeer hem te versampelen aan aankoopprijs en houd voor jezelf de laatste 6cl over? Dan heb je je geld grotendeels terug...
0 x
'Today's rain is tomorrow's whisky' Scottish proverb (Edinburgh bar August 2017)
TmKing schreef:950 euro, port Ellen old particular
https://www.whiskybase.com/whisky/44596/port-ellen-1982-dl
Nice
0 x
Octomore Edition 06.3 / 285ppm zal mijn duurste aankoop geweest zijn: rond de €180
Ik heb het me niet beklaagd
Ik heb het me niet beklaagd
1 x
120 euro voor een Longmorn 1996 van Wees om de geboorte van mijn zoon mee te vieren, was al een flinke investering.
Nu heb ik "per ongeluk" geboden op een veilingitem en als het nog een paar dagen zo blijft staan, ga ik mijn grenzen flink verleggen. Al hoop ik dat stiekem niet... Of juist toch wel....
Nu heb ik "per ongeluk" geboden op een veilingitem en als het nog een paar dagen zo blijft staan, ga ik mijn grenzen flink verleggen. Al hoop ik dat stiekem niet... Of juist toch wel....
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Daveen schreef:120 euro voor een Longmorn 1996 van Wees om de geboorte van mijn zoon mee te vieren, was al een flinke investering.
Ik ken dit gevoel, ben je de koper dan denk je …., had nou maar niet zo overhaast geboden en wanneer jouw bod alsnog overboden wordt dan denk je ….. had ik maar net iets meer geboden. Duivels dilemma
2 x
gerritbakker57 schreef:Daveen schreef:120 euro voor een Longmorn 1996 van Wees om de geboorte van mijn zoon mee te vieren, was al een flinke investering.
Ik ken dit gevoel, ben je de koper dan denk je …., had nou maar niet zo overhaast geboden en wanneer jouw bod alsnog overboden wordt dan denk je ….. had ik maar net iets meer geboden. Duivels dilemma
Ik heb nog een paar dagen om met een goed verhaal te komen om dit thuis uit te leggen, mocht het toch doorgaan. Iets met investering, voor een speciaal moment etc. Mogelijk dan maar een flesje verkopen om het gevoelsmatig recht te trekken. Al verwacht ik nog steeds dat ik overboden ga worden.
0 x
€315 voor een Bunna uit 1968. Volgend jaar mag ie eindelijk open 

0 x
Afgelopen februari 167 euro voor de Darkside of Islay.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”