..* lekkere flesjes *

..
squaadgras schreef:In liters komt het wel een stuk meer AA over op mij..
* lekkere flesjes *

ViViTroNL schreef:Vanmorgen een pakje vanuit de UK mogen ontvangen
gefeliciteerd jij bent nummer 1 op het forum die zich aan de nieuwe hype heeft laten vangen
(dit is natuurlijk maar als een grapje bedoelt)
is dit een fles om open te doen ?
brechtvds schreef:ViViTroNL schreef:Vanmorgen een pakje vanuit de UK mogen ontvangen
![]()
gefeliciteerd jij bent nummer 1 op het forum die zich aan de nieuwe hype heeft laten vangen
(dit is natuurlijk maar als een grapje bedoelt)
die ice ziet er eigenlijk best mooi uit ,vind het flessen design mooier dan die van de walhalla collection het blauw met groen heeft een mysterieuze uitstralingis dit een fles om open te doen ?

ViViTroNL schreef:brechtvds schreef:ViViTroNL schreef:Vanmorgen een pakje vanuit de UK mogen ontvangen
![]()
die ice ziet er eigenlijk best mooi uit ,vind het flessen design mooier dan die van de walhalla collection het blauw met groen heeft een mysterieuze uitstralingis dit een fles om open te doen ?
Als je de Valhalla Collection hebt hoort deze er natuurlijk ook bij (dicht helaas)... schrik al vd prijs die men vraagt op WB
Schaam me helemaal niet hoor dat ik mee doe aan de hype en als ik dan zelfs #1 ben... wat is het leven toch mooi..

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: JoachimV10 en 51 gasten