Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Bah, weer niet gelukt om geen whisky te kopen. Ik heb namelijk de recente Kavalan 2006 voor the Nectar en LMDW gekocht. Ik heb eerder sherried Kavalans geproefd en vond die zeer de moeite waard. Nu deze Kavalan nog beter dan gemiddeld schijnt te zijn vond ik dat ik dit toch maar moest hebben. Heeft het whiskyforum mij weer gek gemaakt? Ja. Terecht? Dat zal blijken. No regrets.
Ook maar een Nikka Coffey Malt gehaald. Malt whisky uit een column still uit Japan voor niet eens een stom prijsje. De tasting notes die ik on-line vond met veel citrus en kruidigheid maakten mij alleen maar nieuwsgieriger.
Samenvatting: turfsmurf heeft een incontinente whiskyportemonnee.
Ook maar een Nikka Coffey Malt gehaald. Malt whisky uit een column still uit Japan voor niet eens een stom prijsje. De tasting notes die ik on-line vond met veel citrus en kruidigheid maakten mij alleen maar nieuwsgieriger.
8 x
dit weekend sluiten de whisky auction en scotch whisky auction… ik hoop alleen maar dat ik niet ALLES win waarop ik geboden heb
En ik hoop tegen zondagavond hier een paar erg leuke flesjes te kunnen posten!
2 x
turfsmurf schreef:Bah, weer niet gelukt om geen whisky te kopen. Ik heb namelijk de recente Kavalan 2006 voor the Nectar en LMDW gekocht. Ik heb eerder sherried Kavalans geproefd en vond die zeer de moeite waard. Nu deze Kavalan nog beter dan gemiddeld schijnt te zijn vond ik dat ik dit toch maar moest hebben. Heeft het whiskyforum mij weer gek gemaakt? Ja. Terecht? Dat zal blijken. No regrets.
Alleen dat kleurtje toch al

0 x
turfsmurf schreef:...een incontinente whiskyportemonnee.
Geniale omschrijving, en van toepassing op behoorlijk wat forumleden volgens mij, ik herken me er in ieder geval alvast in

0 x
Na alle positieve reacties van iedereen hier tot aan Ralfy aan toe vandaag de Old Pultany 17yo aangeschaft en kennelijk voor een hele nette prijs!! Terwijl vrouwlief aan het afrekenen was kon ik het niet laten snel op whiskyprijzen.com te kijken... en yesss werd even bevestigd dat dit netjes geprijsd was
smaaktie zoveel beter ook 

3 x
Na er gisteren een zeer goed bevallen sample van gedronken te hebben heb ik de Ardbeg Ten op de valreep nog tijdens de WWW aanbiedingen meegenomen 

0 x
zonet de octomore 7.2 besteld kon het toch niet laten om deze promotie aan mijn neus voorbij te laten gaan de prijs was te mooi

0 x
Yapi schreef:dit weekend sluiten de whisky auction en scotch whisky auction… ik hoop alleen maar dat ik niet ALLES win waarop ik geboden heb![]()
![]()
Whiskyauction is vroeg gedaan deze keer .... zotte prijzen voor de flessen die ik op het oog had.

1 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Yapi schreef:dit weekend sluiten de whisky auction en scotch whisky auction… ik hoop alleen maar dat ik niet ALLES win waarop ik geboden heb![]()
![]()
Enne? Al een goede vangst vanavond?
0 x
turfsmurf schreef:...een incontinente whiskyportemonnee.
Vreselijk herkenbaar...

0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Volgens mij zijn alle dertiende maanden, vakantiegelden & bonussen tegelijk uitgekeerd, zag een paar prijzen voorbij komen
. Heb m'n iPad sipjes weggelegd en ben TV gaan kijken. 
. Heb m'n iPad sipjes weggelegd en ben TV gaan kijken. 
1 x
2 ∞ & →
nigel_tufnel schreef:Enne? Al een goede vangst vanavond?
Ik heb via Whisky Auction een Mortlach 19 y.o. The Manager's Dram 2002 weten te bemachtigen.
Als het goed is, komt daar morgen via Scotch Whisky Auctions nog een Mortlach Spirit Of Speyside 2013 bij.
1 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Glenlochy 1980 SV 27 yo
Mortlach 1938 GM 50 yo sample
Ledaig 1972 AC sample
Clynelish 12 yo 70 proof sample
Ardbeg 1974 GM sample
North Port - Brechin 1974 GM sample
Ledaig 1972 AC sample
Ardbeg 1974 GM sample
Laatst gewijzigd door caskstrength op 06 Mar 2016, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
Affirmanti incumbit probatio
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

caskstrength schreef:Glenlochy 1980 27 yo
Ledaig 1972 AC sample
Ardbeg 1974 GM sample
0 x
nigel_tufnel schreef:Yapi schreef:dit weekend sluiten de whisky auction en scotch whisky auction… ik hoop alleen maar dat ik niet ALLES win waarop ik geboden heb![]()
![]()
Enne? Al een goede vangst vanavond?
pffff vooral hetgeen wat je nooit wilt… 1 fles winnen
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”