Waar koop je of bestel je meestal je whisky
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Re: Waar koop je of bestel je meestal je whisky
Peter, volgende keer iets meer handelsgeest, gewoon een deal maken en met de winst een paar mooie flesjes scoren 

1 x
@ Nino: Dan had ik gezegd ik weet ze al voor die prijs te krijgen en dan haal ik ze liever bij iemand die klantvriendelijk is en z'n klanten met respect behandeld in plaats van als oud vuil.
Ik kan m'n centen overal kwijt.
@ Gerrit: ik ben verkoper van beroep dus aan handelsgeest kom ik niets te kort.
Ik verkoop af en toe een flesje met een beetje winst om er zelf iets moois van te kopen maar ik had in dit geval geen zin om enkele honderden euro's te investeren. Ik ken deze winkel goed en de flessen staan er al een tijdje en blijven er ook nog wel even. Dus ik dacht af en toe 1 als ik een extraatje nodig heb om een nieuwe fles te kopen.
Ik kan m'n centen overal kwijt.
@ Gerrit: ik ben verkoper van beroep dus aan handelsgeest kom ik niets te kort.
Ik verkoop af en toe een flesje met een beetje winst om er zelf iets moois van te kopen maar ik had in dit geval geen zin om enkele honderden euro's te investeren. Ik ken deze winkel goed en de flessen staan er al een tijdje en blijven er ook nog wel even. Dus ik dacht af en toe 1 als ik een extraatje nodig heb om een nieuwe fles te kopen.
2 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Hoi Peter, je hebt helemaal gelijk! Ik zou er ook nooit meer binnen willen komen wanneer ik zo behandeld was. Wanneer ik mijn klanten zo zou behandelen was het al snel over met de business! Overigens heb ik ooit zo'n sicussie gehad in een Gall en Gall, de uitbater ging in discussie over single cask whisky
Ik heb mij er nog lange tijd over verbaasd dat hij zijn gelijk wilde halen 
Ik heb mij er nog lange tijd over verbaasd dat hij zijn gelijk wilde halen 
2 x
Iemand ervaring met The Old Liquor Company? En dan vooral met de prijzen.
Volgens mij zitten ze standaard €40,- à €50,- te hoog (Bruichladdich Rocks 3rd voor €80,- (Tachtig!)flappen
Volgens mij zitten ze standaard €40,- à €50,- te hoog (Bruichladdich Rocks 3rd voor €80,- (Tachtig!)flappen
1 x
Ik wilde vandaag de Ardbeg Uigeadail halen bij mijn lokale slijter in Zaandam, maar het prijsverschil met Whiskysite.nl was me iets te groot.
€78,95 of €49,95 Dus maar even een dagje geduld.
1 x
Ruud1987 schreef:Iemand ervaring met The Old Liquor Company? En dan vooral met de prijzen.
Zitten met hun prijzen altijd ZEER hoog.
Maar ze hebben soms wel items die nergens anders meer te verkrijgen zijn.
Voor de gewone standaard dingen moet je er zeker niet zijn, maar zoek je iets speciaal, en is de prijs niet echt een bezwaar, dan kijk je best ook eens bij hen.
1 x
Rien68 schreef:Ik wilde vandaag de Ardbeg Uigeadail halen bij mijn lokale slijter in Zaandam, maar het prijsverschil met Whiskysite.nl was me iets te groot.
Je had beter geduld gehad tot je al je samples had ontvangen, want naar mijn bescheiden mening ga je de Corry ook nog bestellen!

1 x
Tom2 schreef:Rien68 schreef:Ik wilde vandaag de Ardbeg Uigeadail halen bij mijn lokale slijter in Zaandam, maar het prijsverschil met Whiskysite.nl was me iets te groot.
Je had beter geduld gehad tot je al je samples had ontvangen, want naar mijn bescheiden mening ga je de Corry ook nog bestellen!![]()
![]()
Met geduld gaan aanbiedingen ook voorbij....
1 x
In Eindhoven bij van Stiphout of van der Heijden. Of bij Gall en Gall als ze in de aanbieding zijn. Bij verzenden, wordt het toch vaak duurder, tenzij het prijsverschil echt groot is.
1 x
Wahlee schreef:In Eindhoven bij van Stiphout of van der Heijden. Of bij Gall en Gall als ze in de aanbieding zijn. Bij verzenden, wordt het toch vaak duurder, tenzij het prijsverschil echt groot is.
Stiphout heeft geen website? Wel een groot assortiment?
En van der Heijden heeft maar 13 whisky volgens hun website. Hoe groot is hun assortiment?
1 x
Ruud1987 schreef:Wahlee schreef:In Eindhoven bij van Stiphout of van der Heijden. Of bij Gall en Gall als ze in de aanbieding zijn. Bij verzenden, wordt het toch vaak duurder, tenzij het prijsverschil echt groot is.
Stiphout heeft geen website? Wel een groot assortiment?
En van der Heijden heeft maar 13 whisky volgens hun website. Hoe groot is hun assortiment?
haha goeie vraag, van stiphout in een relatief kleine slijterij. Grof geschat 30 of 40 soorten.
Van der Heijden is meer een wijnexpert, zeker de webshop. Op facebook claimen ze 550 whisky's, maar dat lijkt me wat overdreven; https://www.facebook.com/VanDerHeijdenW ... b=overview
1 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Stiphout ken ik niet. Van der Heijden heeft een behoorlijk assortiment, of het er 550 zijn weet ik niet. Wel dat ze regelmatig leuke nieuwe flessen hebben en goed op de hoogte zijn. Oh, ook wel leuk dat je er af en toe een dram krijgt om iets te proeven. Ik kom er graag. 

1 x
Meestal koop ik bij The Whisky Friend te Sittard of Stadswijnkelder Berns te Heerlen. En via internet soms via The Whisky Store, een duitse webwinkel.
2 x
Vandaag een eerste bestelling gedaan bij Van der Boog/Passie voor Whisky, even afwachten hoe dat gaat lopen...
1 x
Ik bestel meestal hier, prijzen vallen mee vind ik. online shop in belgie.
http://www.whisky-on-line.com/
ook wel eens op drankgigant en drankdozijn besteld
gisteren trouwens 2 winkels bezocht in belgie
De whisky shop in Zammel - Westerlo
En Den hoorn in Lier (knappe winkel met democratische prijzen, ook via internet te bestellen) http://www.den-hoorn.be/
http://www.whisky-on-line.com/
ook wel eens op drankgigant en drankdozijn besteld
gisteren trouwens 2 winkels bezocht in belgie
De whisky shop in Zammel - Westerlo
En Den hoorn in Lier (knappe winkel met democratische prijzen, ook via internet te bestellen) http://www.den-hoorn.be/
1 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”