Wat betreft er ook daadwerkelijk het keeltje in is gevloeid valt het gelukkig (!) reuze mee.. (1 dram per open fles is niet ongewoon) Mede-forumleden (en vrienden & familie 

Wat betreft er ook daadwerkelijk het keeltje in is gevloeid valt het gelukkig (!) reuze mee.. (1 dram per open fles is niet ongewoon) Mede-forumleden (en vrienden & familie 

thijs100 schreef:Haha, misschien is die praatgroep voor een alcoholverslaving dan niet nodig, maar wellicht voor een koopverslaving?

! Holymoly, zijn ook niet de minste zo te zien, mooi hoor! Samplen niet wat voor jou Kay?

PunxsutawneyPhil schreef:PunxsutawneyPhil schreef:Op dit moment 28 flessen open. Dat zullen er eind deze maand iets meer zijn verwacht ik. Ik hoor op dit moment bij 15% van de forumleden
33 open flessen nu.Ik hoor nu bij de 11%

Kay schreef:Jawel hoor, ik heb een sample lijst waar ruim de helft van mijn open flessen op staat.

Mel schreef:Xstream schreef:Ik ben gezakt van 35 naar 25. Had 20 kunnen zijn, maar toch weer e.e.a. open getrokken bij wat tastings.
Vind 't wel acceptabel zo. Maar meer mag niet. Liefst weer richting 15-20 en dan weer wat nieuws opentrekken evt.
Ik wil me graag aanmelden voor een volgende tasting....
Ik heb er zelf 35 open staan.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten