Ik moet volgende week in Zwitserland zijn voor 't werk. Weet iemand of het aanbod op Zurich airport qua ' Tax free '
aanbod de moeite is? Of loop ik gewoon recht naar kantoor
Groetjes
Tim

(regio New Jersey). Iemand nog tips van welke whisky shops ik kan/moet bezoeken ?

totalatool schreef:Geen tips voor winkels, maar als je nog ruimte in je koffer hebt...

Piet schreef:De afgelopen week was ik in Luxemburg.
Bij binnenkomst van Luxemburg vanuit het noorden (St. Vith in België) wordt al reclame gemaakt voor het grootste meest noordelijke winkelcentrum (en dat is echt niet heel groot).
Maar,.... het centre Massen la vie côté shopping in Weiswampach heeft een vrij grote supermarkt, die ik al vaker bezocht heb.
Dit keer viel me voor het eerst de (nieuwe?) enorme collectie Single Malts op, met name Schotse en vooral Independents o.a. een paar die ik niet ken en The Whisky Agency, Daily Dram, Signatory, etc. etc. en zelfs 30 en 40 jaar oude Jim Mcewan's Celtic Heartlands bottelingen
Ik neem aan dat het aanbod in verhouding tot ..?... goedkoper is. Helaas is dat moeilijk te vergelijken zonder dat je specifieke prijzen kent maar ik neem aan dat het verkoopt en qua prijsstelling interessant is.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten