whiksy schreef:Ik denk dat velen net als ik de lege flessen gewoon verwijderen uit whiskybase.
Een lege fles heeft voor mij geen waarde dus gooi ik die uit WB.
+1
whiksy schreef:Ik denk dat velen net als ik de lege flessen gewoon verwijderen uit whiskybase.

Harrie schreef:whiksy schreef:Ik denk dat velen net als ik de lege flessen gewoon verwijderen uit whiskybase.
+1

totalatool schreef:Inderdaad, ik vind het vervuiling van mijn whiskybase-collectie en verwijder een fles daar dus als die leeg is. Ik hou in een google spreadsheet wel bij wat ik ooit geleegd heb.
Overigens is mijn whiskybase-collectie grotendeels privé, en ik weet dat meer mensen slechts een deel of zelfs helemaal niets openbaar hebben, dus een goede graadmeter voor hoeveel iemand drinkt is zijn zichtbare collectie zeker niet.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visitswhiksy schreef:Mel schreef:Zo zie ik op whiskybase wel meer mensen met een gigantische collectie waarvan er 0 (of slechts een paar) flessen leeg zijn....
Ik denk dat velen net als ik de lege flessen gewoon verwijderen uit whiskybase.
Tomh schreef:Die kun je op een of andere manier vast ook wel op een privé-lijst bijhouden als je dat wilt.

PunxsutawneyPhil schreef:Verschilt. Gemiddeld 3 a 4 keer in de week. Vaak 1 of 2 glaasjes. Soms een week niets. Met vrienden vaak wat meer. Met oude kaas als het ff kan en tijdens een film

Matti schreef:Tomh schreef:Die kun je op een of andere manier vast ook wel op een privé-lijst bijhouden als je dat wilt.
Jup, dat doe ik idd: mijn lege flessen gaan een privé-lijst op. Vol en gedeeltelijk vol staan publiek.

Mel schreef:whiksy schreef:Mel schreef:Zo zie ik op whiskybase wel meer mensen met een gigantische collectie waarvan er 0 (of slechts een paar) flessen leeg zijn....
Ik denk dat velen net als ik de lege flessen gewoon verwijderen uit whiskybase.
Aha....duidelijk, dat verklaard het gebrek aan lege flessen bij sommige accounts. Ik gebruik Whiskybase ook om mn collectie in bij te houden. Ik vind het ook leuk om te zien welke flessen ik in het verleden heb gehad. Lege flessen verwijder ik dus (vooralsnog) niet.
pim schreef:Ik ben een regelmatig onregelmatige gebruiker, op een avond met kennissen dan gaat het wat vlotter, maar er zijn ook weken dat ik niet aan/in mijn whiskykast kom, meestal in het weekend zo eens een glaasje of 2/3, als ik vrij bent van (vrijwilligers) werk. Dat is oa de reden dat ik redelijk lang met m'n flessen (90 stuks ongeveer) doe en ja, het staat niet allemaal op WB. Genieten is ook andere mensen uit je collectie te laten proeven dat ze zelf niet kunnen aanschaffen oid, dus gooi ik wel eens een scheut whisky in een sampleflesje of als er restjes/bodempjes zijn geef ik het met plezier weg aan mensen die whisky kunnen waarderen..

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten