Christine schreef:MisterMonkeyDonkey schreef:Christine schreef: zeker als het van een vrouw komt.
Nergens hier heeft iemand u be- of veroordeeld omdat je een vrouw bent. Het gaat puur om je toon.
Over samples, tja als je nu echt denkt dat iemand sjoemelt met samples. Dat zegt genoeg wat mij betreft.
On topic, wat mij betreft zijn pek en veren welkom (voor de sjoemelaar wel te verstaan, die van de Tobermory).
Ik denk eerder aan gesjoemel met samples dan aan gesjoemel met flessen. Het eerste is namelijk veel makkelijker. Logisch toch.
Tja maar sjoemelaars zijn sjoemelaars, die zien het groot.
Sampelaars zijn liefhebbers, die gaan echt niet pakweg een Ben Nevis 96 van 150euro verkopen en een Ben Nevis 2011 van 50euro leveren.
Dan moet je echt al van al je flessen een goedkoper vergelijkbaar exemplaar hebben. Dat wordt giga ingewikkeld en je valt sowieso binnen de kortste keren door de mand. Plus per 3cl, dat duurt ellenlang vooraleer je er echt iets aan over houdt.
Een collectors item verkopen met eender wat in de fles, onder een valse naam, daar is weinig risico aan.