TIP! 'Niet'-aanbiedingen om te lachen en/of verwonderen
- SecondHandPants
- Senior

Re: TIP! 'Niet'-aanbiedingen om te lachen en/of verwonderen
Zou toch eigenlijk best handig zijn als iemand van het D12 Social Media Team hier effe zou inloggen en ons alles kon uitleggen. Maar goed, dan was het gespeculeer snel over natuurlijk, en wat moeten we dan met onze tijd? 
0 x
Freezeroz schreef:Suggereer je hiermee dat er maar 1 persoon per keer kan profiteren van de BvW?
Dat vroeg ik me namelijk ook af toen ik er aan mee deed.
Heeft er iemand hier al eens mis gegrepen op BvW woensdag omdat ie niet snel genoeg was?
Ik heb verschillende malen mis gegrepen, maar ik heb ook 1 keer gemerkt dat er meerdere dozen te verdelen waren.
1 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

SecondHandPants schreef:Zou toch eigenlijk best handig zijn als iemand van het D12 Social Media Team hier effe zou inloggen en ons alles kon uitleggen. Maar goed, dan was het gespeculeer snel over natuurlijk, en wat moeten we dan met onze tijd?
Zou toch eigenlijk best handig zijn als je ze dan een seintje geeft of het gewoon aan ze vraagt.
DrankDozijn schreef:
0 x
- SecondHandPants
- Senior

Wouter1981 schreef:SecondHandPants schreef:Zou toch eigenlijk best handig zijn als iemand van het D12 Social Media Team hier effe zou inloggen en ons alles kon uitleggen. Maar goed, dan was het gespeculeer snel over natuurlijk, en wat moeten we dan met onze tijd?
Zou toch eigenlijk best handig zijn als je ze dan een seintje geeft of het gewoon aan ze vraagt.DrankDozijn schreef:
Point taken. [edit] Heb ze een berichtje gestuurd dus.
Laatst gewijzigd door SecondHandPants op 30 Aug 2018, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Ik vond deze van vorige week niet verkeerd voor zijn prijs:
- Glenmorangie 12y Quinta Ruban 70cl
- Glen Scotia 15y 70cl
- Isle of Jura Prophecy 100cl
- Caol Ila 25y 70cl
En inderdaad, zonder koker of doos geleverd. But, who cares... ik drink toch liever uit een Glencairn glas.
Zou hun reclame verwijzen naar een beschadigde doos?
- Glenmorangie 12y Quinta Ruban 70cl
- Glen Scotia 15y 70cl
- Isle of Jura Prophecy 100cl
- Caol Ila 25y 70cl
En inderdaad, zonder koker of doos geleverd. But, who cares... ik drink toch liever uit een Glencairn glas.
Zou hun reclame verwijzen naar een beschadigde doos?
- Bijlagen
-
- LWS0Mzj.jpg (175 KiB) 2353 keer bekeken
0 x
-
DrankDozijn
- (Whisky)Professional

Beste forumleden,
We zijn ingelogd!
Het breek-de-week aanbod wordt samengesteld op basis van flessen die wij niet meer via de website willen verkopen omdat ze niet meer gelijk zijn aan de rest van de voorraad en dus voor verwarring kunnen zorgen bij klanten. Dit zijn flessen van bijvoorbeeld oude series of met beschadigde verpakkingen, maar er zijn nog vele andere redenen te bedenken. Deze houden wij apart en kiezen er elke week 4 die wij hier met een (hopelijk) leuke korting aanbieden. We proberen altijd een bepaalde connectie tussen de flessen te zoeken.
Op deze manier hoeven wij niet met verschillende soorten voorraad te werken en kunnen jullie indien gewenst voordelig flessen aankopen. Wij bieden het hier aan omdat we zeker weten dat hier een grote groep 'drinkers' zijn. Verzamelaars zullen weinig interesse hebben in ons aanbod. Een win-win situatie voor beide partijen dachten wij zo
Over het algemeen bieden wij één set per week aan, maar het komt ook wel eens voor dat wij heel toevallig meerdere sets kunnen maken uit onze selectie. Als jullie dat op prijs stellen kunnen we expliciet vermelden hoeveel sets er beschikbaar zijn. Dit zal 99/100 keer '1 set' zijn
Feedback is altijd welkom!
Groetjes,
DrankDozijn
We zijn ingelogd!
Het breek-de-week aanbod wordt samengesteld op basis van flessen die wij niet meer via de website willen verkopen omdat ze niet meer gelijk zijn aan de rest van de voorraad en dus voor verwarring kunnen zorgen bij klanten. Dit zijn flessen van bijvoorbeeld oude series of met beschadigde verpakkingen, maar er zijn nog vele andere redenen te bedenken. Deze houden wij apart en kiezen er elke week 4 die wij hier met een (hopelijk) leuke korting aanbieden. We proberen altijd een bepaalde connectie tussen de flessen te zoeken.
Op deze manier hoeven wij niet met verschillende soorten voorraad te werken en kunnen jullie indien gewenst voordelig flessen aankopen. Wij bieden het hier aan omdat we zeker weten dat hier een grote groep 'drinkers' zijn. Verzamelaars zullen weinig interesse hebben in ons aanbod. Een win-win situatie voor beide partijen dachten wij zo
Over het algemeen bieden wij één set per week aan, maar het komt ook wel eens voor dat wij heel toevallig meerdere sets kunnen maken uit onze selectie. Als jullie dat op prijs stellen kunnen we expliciet vermelden hoeveel sets er beschikbaar zijn. Dit zal 99/100 keer '1 set' zijn
Feedback is altijd welkom!
Groetjes,
DrankDozijn
29 x
Als jullie dat op prijs stellen kunnen we expliciet vermelden hoeveel sets er beschikbaar zijn. Dit zal 99/100 keer '1 set' zijn![]()
Blij dat ik die ene set met mijn zo gewenste Signet heb kunnen binnen hengelen
1 x
- SecondHandPants
- Senior

Leuk om te weten, thanks voor de snelle reactie! 

0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... l-1989-twa
The whisky barrel does it again!
3 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

MisterMonkeyDonkey schreef:https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/55051/littlemill-1989-twa
Waar blijven ze het halen!
0 x
Huh....?
Dit is voor mij voorlopig wel het hoogte / dieptepunt van de gekte van de laatste tijd..;
https://www.ebay.com/itm/232955523300?ul_noapp=true

Mod-edit: verplaatst vanuit Aanbod
Mod-edit: verplaatst vanuit Aanbod
1 x
Kortingen op peated whisky's by D12! En daarom: Ardbeg Corry niet voor €60,50, maar slechts...........................
€59,95
€59,95

6 x
- Reichenbach
- Moderator

Re: Huh....?
Wolseley schreef:Dit is voor mij voorlopig wel het hoogte / dieptepunt van de gekte van de laatste tijd..;
Pre-owned
Zit vast ook een stevige peat lucht aan.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
JvR schreef:Kortingen op peated whisky's by D12! En daarom: Ardbeg Corry niet voor €60,50, maar slechts...........................
€59,95
Als er nu nog iemand twijfelt...

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”