heb ik gister een 0,2 L flesje Glen Talloch gekocht. Dat zal voor velen hier wel een betekenisloze
standaard whisky zijn, maar voor een beginner als ik gewoon één van de vele die ik wil proeven.
Dus...ik ben benieuwd!
Gr,
Stormbringer

Stormbringer schreef:Als beginner (en wanneer ik mezelf "gevorderd'' ga noemen gaat volgens mij nog wel even duren...)
heb ik gister een 0,2 L flesje Glen Talloch gekocht. Dat zal voor velen hier wel een betekenisloze
standaard whisky zijn, maar voor een beginner als ik gewoon één van de vele die ik wil proeven.
Dus...ik ben benieuwd!![]()
Gr,
Stormbringer

Tom2 schreef:Stormbringer schreef:Als beginner (en wanneer ik mezelf "gevorderd'' ga noemen gaat volgens mij nog wel even duren...)
Dus...ik ben benieuwd!![]()
Gr,
Stormbringer
Een van de slechtste whiskys ooit geproefd... Deze is ronduit vies! Succes met het proeven.

Tom2 schreef:Een van de slechtste whiskys ooit geproefd... Deze is ronduit vies! Succes met het proeven.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten