Wel echt een sherry bom trouwens ... dus als je meer van de turf enzo bent, dan zit je met deze mis
Ook echt totaal anders (en veel beter) als welke andere Glenrothes die ik op heb ...
henri schreef:the ultimate - Auchroisk 1990 - 22yo 46% cask 3659 bottle 163 van 334 dist.20/02/90 bottl 11/01/13
om mee te beginnen
en ga nu inschenken:
the ultimate - clynelish 1991 - 22yo 46% cask 13216 bottle 112 van 312 dist.30/10/91 bottl.06/11/13

-Roy- schreef:Ik heb er ook aan zitten te denken om naar de Old Pipe te gaan, maar we zijn afgelopen woensdag al naar Nuenen geweest en vrouwlief was niet lekker. Kun je bij de Old Pipe gewoon de whisky's proeven die er staan? Werkt dat dan met een soort stempelkaart? Het lijstje ziet er wel interessanter uit dan bij de masterclass in Nuenen, maar daar zat dan weer een verhaal bij.

mind_state schreef:De eerste malt van mijn leven heb ik zojuist gedronken. Glenlivet 12yo. nog een stuk lekkerder dan the naked grouse. Heerlijk zacht en een lekkere finish. Proef alleen niets van wat ze bij smaak noemen, behalve de vanille haha.

Kay schreef:4th Confidential Kintra
Glen Garioch 1990-2013 Kintra
totalatool schreef: en een HP 18 gehad

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten