Yapi schreef:Zondag de 15de december Batch 9 proeven van Glendronach Release
Damn, hoe flik je dat elke keer? Zwaar jaloers.
Yapi schreef:Zondag de 15de december Batch 9 proeven van Glendronach Release

Banzai schreef:nigel_tufnel schreef:Miyagikyo 15y
Bunnahabhain 1987 Daily Dram (ying-yang dark version)
Glen Keith 1992 Daily Dram
Macduff 1968 for Tasttoe
Kavalan Solist Sherry single cask for Tasttoe
GlenDronach 2002 for the Whisky Agency
Redbreast 21y
Glenglassaugh 30y
Mosstowie 1979 Signatory Vintage
Bowmore Blackadder & The Nectar
High West Whiskey Double Rye
Da's een mooie line-up ! Hoe is die MacDuff?
Ik ben niet stiekem 'n Feijenoord fan, maar een 100% fan! Al vanaf m'n 10e jaar, samen met m'n vader én oom!!! Heb jij, Pellie, nog de hand mogen schudden met Pellè? Hij was weer aardig op stoom(penalty al vergetenPellie schreef:Tijdens Fey-PSV een Kilkerran Sherry wood. Ben toch stiekem wel fan van die jonge Kilkerrans!!
Nu een Caol ila 18yo.
vmk schreef:Yapi schreef:Zondag de 15de december Batch 9 proeven van Glendronach Release
Damn, hoe flik je dat elke keer? Zwaar jaloers.
thijs100 schreef:henri schreef:2,5cl archives dailuaine 1983 28yo 47,3%
2cl Archives glen garioch 1990 21yo 54,0%
2cl archives ledaig 2005 7yo 62,8%
alle 3 had ik een sample van meegekregen van whiskybase
Wat vond je van de Ledaig? Denk er over deze aan te schaffen. De eerste scores op Whiskybase zijn in ieder geval vast uitstekend.

henri schreef:thijs100 schreef:henri schreef:2,5cl archives dailuaine 1983 28yo 47,3%
2cl Archives glen garioch 1990 21yo 54,0%
2cl archives ledaig 2005 7yo 62,8%
alle 3 had ik een sample van meegekregen van whiskybase
Wat vond je van de Ledaig? Denk er over deze aan te schaffen. De eerste scores op Whiskybase zijn in ieder geval vast uitstekend.
En die scores verdiend ie ook, ik vond hem erg lekker, en volgens mij is deze redelijk betaalbaar

Yapi schreef:Glendronach 95, cask 1774. GEWELDIG zeg
Kay schreef:
Een score van 90 vind ik toch wel overdreven. Heb hem woensdag in de shop geproefd en heb hem 86 gescoord, wat ik overigens wel goed genoeg vond om 'm te kopen.
I_SPEY schreef:Ik ben niet stiekem 'n Feijenoord fan, maar een 100% fan! Al vanaf m'n 10e jaar, samen met m'n vader én oom!!! Heb jij, Pellie, nog de hand mogen schudden met Pellè? Hij was weer aardig op stoom(penalty al vergetenPellie schreef:Tijdens Fey-PSV een Kilkerran Sherry wood. Ben toch stiekem wel fan van die jonge Kilkerrans!!
Nu een Caol ila 18yo.). Hij maakte trouwens nog 'n mooie Caol(Ila)
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten