Imperial G & McPhail reserve
Sample nieuwe 15 jarige Laphroaig van van Wees sherry cask ben benieuwd

Piet schreef:Balvenie TUN1401 Batch 8 ... wel even geduld hebben nog...
Gaat'ie open?Willem vd K schreef: Gaat'ie open?

Piet schreef:Willem vd K schreef: Gaat'ie open?
Met de Kerst (als ik hem dan heb want ik krijg juist bericht dat de levering naar 16 dec gaat...)
. Ik heb wat modellen op het oog anders had ik deze ook zeker en vast besteld.Pellie schreef:Ik zit er aan te denken om de Glencadam 1972 van Wees aan te schaffen en anders een mooie single cask van Glendronach (maar daar is de 1972 mij iets te prijzig, helaas).
vmk schreef:Pellie schreef:Ik zit er aan te denken om de Glencadam 1972 van Wees aan te schaffen en anders een mooie single cask van Glendronach (maar daar is de 1972 mij iets te prijzig, helaas).
Batch 9 van de GlenDronach releases gaat weer een 1972 bevatten. Een 41 jarige Oloroso sherry, cask 702. Ik weet de rrp nog niet, maar die wil je vast ook niet weten
Pellie schreef:I know, heb de prijs al ergens voorbij zien komen, ik dacht rond de 650 euro .....
Pellie schreef:Ik zit er aan te denken om de Glencadam 1972 van Wees aan te schaffen en anders een mooie single cask van Glendronach (maar daar is de 1972 mij iets te prijzig, helaas).
Yapi schreef:Pellie schreef:Ik zit er aan te denken om de Glencadam 1972 van Wees aan te schaffen en anders een mooie single cask van Glendronach (maar daar is de 1972 mij iets te prijzig, helaas).
heb je die al geproefd, die Glencadam? Geweldige distilleerderij, maar ik dacht dat ik die 72 van VW al geproefd heb, en vond hem toch behoorlijk tegenvallen voor zo'n oudje. Bram kan me hierin bevestigen?

BWhisky schreef:Correct, geproefd in Geraardsbergen, geen echte hoogvlieger. Ook niet slecht, maar we hadden er meer van verwacht herinner ik me.
650? Weet je het zeker? Zou me verbazen. Tel er maar 100 of 200 bij op. Of was het 650 pond?
Yapi schreef:Pellie schreef:Ik zit er aan te denken om de Glencadam 1972 van Wees aan te schaffen en anders een mooie single cask van Glendronach (maar daar is de 1972 mij iets te prijzig, helaas).
heb je die al geproefd, die Glencadam? Geweldige distilleerderij, maar ik dacht dat ik die 72 van VW al geproefd heb, en vond hem toch behoorlijk tegenvallen voor zo'n oudje. Bram kan me hierin bevestigen?
Pellie schreef:vmk schreef:Pellie schreef:Ik zit er aan te denken om de Glencadam 1972 van Wees aan te schaffen en anders een mooie single cask van Glendronach (maar daar is de 1972 mij iets te prijzig, helaas).
Batch 9 van de GlenDronach releases gaat weer een 1972 bevatten. Een 41 jarige Oloroso sherry, cask 702. Ik weet de rrp nog niet, maar die wil je vast ook niet weten
I know, heb de prijs al ergens voorbij zien komen, ik dacht rond de 650 euro .....
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten