brodie schreef:die Caol Ila 30...scheelt toch dik honderd euro...zal ik?
Tsja... De verleiding is groot hè bij zo'n "je moet NU beslissen!" deal...
Ik doe het toch maar niet...

brodie schreef:die Caol Ila 30...scheelt toch dik honderd euro...zal ik?

Willem vd K schreef:brodie schreef:die Caol Ila 30...scheelt toch dik honderd euro...zal ik?
Tsja... De verleiding is groot hè bij zo'n "je moet NU beslissen!" deal...Ik ging ook even door de lijst en voor ik het wist had ik 5x2 flessen in de doos zitten... Totaal €437, ver boven m'n budget maarja - wel €50 korting
![]()
. *geeft zichzelf schouderklopje*
gerritbakker57 schreef:Hierbij de juiste link.
http://www.whisky.fr/arran-14-ans.html? ... m=arran-14
Willem vd K schreef:brodie schreef:die Caol Ila 30...scheelt toch dik honderd euro...zal ik?
Tsja... De verleiding is groot hè bij zo'n "je moet NU beslissen!" deal...Ik ging ook even door de lijst en voor ik het wist had ik 5x2 flessen in de doos zitten... Totaal €437, ver boven m'n budget maarja - wel €50 korting
![]()

DrankDozijn schreef:De nieuwe DrankDozijn Whisky v/d Week:
Benrinnes 21yrs, uit de Special Release serie van Diageo, gebotteld in 2014.
Benrinnes uit de regio Speyside brengt relatief weinig volume op de markt. Deze stevig sherry malt is al gedistilleerd in 1992. Dit betreft overigens de derde speciale release variant van deze distilleerderij en hoogstwaarschijnlijk de laatste met een leeftijd.
(Diageo verraste de markt in deze serie al met een Clynelish Select Reserve als NAS)
De Benrinnes heeft gerijpt in (Europese eiken) ex-sherry vaten. Vervolgens (vorig jaar) gebotteld op cask strength van 56,9% in een gelimiteerde oplage beschikbaar van slechts 2892 flessen.
Alleen deze week, t/m zaterdag 07-02:
Van : € 310,- Nu voor : € 255,-
(inclusief BTW en zolang de voorraad strekt)
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten