Daan schreef:Van de laatste 3 posts hier word ik ernstig jaloers
Een dikke vette +1

Wat whisky betreft ben ik echt een paar decennia te laat geboren. Of krijg gewoon te weinig salaris. Tis maar hoe je het bekijkt

Oogadal schreef:Ik ben op geen enkele fles ‘trots’.
Ik ben wel blij dat er genoeg heerlijk spul tussen zit, tis allemaal gekocht om van te genieten.

Oogadal schreef:Ik ben op geen enkele fles ‘trots’.
Ik ben wel blij dat er genoeg heerlijk spul tussen zit, tis allemaal gekocht om van te genieten.

Cask1988 schreef:Oogadal schreef:Ik ben op geen enkele fles ‘trots’.
Bij jou klopt de vraagstelling niet. Voor jou moet het zijn ‘wat is de trots uit je vatencollectie?’

Oogadal schreef:Cask1988 schreef:Oogadal schreef:Ik ben op geen enkele fles ‘trots’.
Bij jou klopt de vraagstelling niet. Voor jou moet het zijn ‘wat is de trots uit je vatencollectie?’
Ja..., met sommige ‘zwaarbevochten’ vaatjes ben ik een stuk trotser als online bij elkaar geklikte flessen.
Ik kan me goed voorstellen dat mensen trots zijn op een complete serie, zoals Gerrit met z’n A’Bunahd reeks. Maar iemand die bijvoorbeeld trots is op z’n one click GOT reeks...? Tsja.
Maar deze is in heel de wereld niet te vinden.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten