Mel schreef:Mijn duurste fles is tot nu toe 50 euro. Ik bestel meestal voor zo'n 150 euro per keer. Steeds bij het drankdozijn trouwens. Ik loop wel eens bij de Gal en Gal binnen en het verschil met het drankdozijn is echt enorm. Scheelt vaak minimaal 10 euro per fles! Als ik in het topic "wat drink je momenteel" kijk dan zie ik toch vaak exclusieve soorten voorbij komen maar in dit topic blijkt dat er meer mensen op een "budget" zitten van rond de 50. Voor dat geld is er voor mij in ieder geval nog heel veel te ontdekken.
Ja, op dit forum zitten mensen die heel veel te besteden hebben en dus vaak dure whisky's drinken, en mensen die pas net begonnen zijn. En iedereen daar tussenin. Ga dus vooral niet denken dat je 'minder' bent, want dat is nergens voor nodig. Ik drink ook whisky tot zo'n 40 euro de fles (waar ook voor mij nog héél veel te ontdekken valt!) en kijk soms mijn ogen uit op dit forum wat anderen zoal drinken. Soms met enige jaloezie, want in de komende jaren zijn veel van die flessen voor mij onbereikbaar. Maar: whisky drinken is geen competitie, zo van: wie drinkt het duurst. Al lijkt dat misschien wel zo in dat betreffende topic, haha

Geniet van je dram en kijk niet teveel naar wat anderen drinken en te besteden hebbben. Althans, laat het je drinkplezier niet in de weg staan