henri schreef:ook ik vind het toch wel funny te zien.. arran en loch lomonds als hoogvliegers uit de test..
loch lomond leuk spul hoor, maar basic range doet me zeer weinig
arran, buiten dat ik het knap vind dat ze zeeer constant zijn, zo consatnt dat ik het een dodelijk saai merk vind
en dan zie ik an cnoc met maar 4 stemmen, is an cnoc nu geweldig, nee, maar wel super interessant, en tot op hogere leeftijd zeer betaalbaar.
Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik denk dat voor mensen die nog weinig tot niets van de core range van een distillery hebben geproefd LL en Arran het meest interessant zijn. LL vanwege de variatie in destillaat en Arran vanwege vatgebruik én het feit dat er diverse high en cask strength bottelingen in de range zitten.
An Cnoc, tja ik ken alleen de 12 en de 24 en wat mij betreft is de kwalificatie saai eerder daarop van toepassing. Voor mij in ieder geval saai genoeg om niet direct nieuwsgierig te zijn naar de rest. Mij verbaast dan eerder Bowmore. Die hele core range bestaat uit platte, doodgefilterde, ingekleurde meuk.

Vergelijkbaar in de prijs van de Gf 25 maar dan echt wel klappen beter. Nu nog met regelmaat voor €99,95 bij D12 trouwens