Nickolaas schreef:Gasten. Het gaat om kasten.
Ook dit jaar zat (Sint) Nickolaas weer te denken, wat hij het forum toch moest schenken

Nickolaas schreef:Gasten. Het gaat om kasten.

Reichenbach schreef:Vroeger hadden we op de hobbykamer de Ivar, een soort Lundia systeemkast. Ook een stevig ding en flexibel in te richten. Je moet wel houden van de wat alternatieve jaren '70 uitstraling die het heeft.
De legplanken zijn van hout wat minder doorbuigt dan het gefineerde spaanplaat van Billy.
Bedankt voor de tip, maar die Scandinavische blokhutstijl gaat hem echt niet worden fjharms schreef:Dit schrijf ik met groene lettere, en dus als mod.
Richard schreef eerder als persoon, en niet als MOD.
Dus zijn MOD-zijn heeft niks te maken met zijn antwoorden.
Dat onderscheid graag maken.
blaaat schreef:Hier wil ik toch even een reactie op plaatsen, want dat vind ik wat te kort door de bocht.
Reichenbach is en blijft mod zolang zijn naam groen is, ongeacht of hij in het groen of zwart schrijft. Er hangt dus ten allen tijde een zweem van het moderator zijn aan zijn posts.
De koning (cfr. moderator) is ook nog steeds koning als hij in het openbaar (cfr. forum) rond loopt, zelfs als hij niet zijn kroontje (cfr. groene tekst) draagt.

Cask1988 schreef:
Een politieagent heeft ook gewoon vrije tijd, heeft ook gewoon vakantie en gaat ook niet op elke verjaardag ‘in functie’ zitten om politiek correct te zijn tijdens alle gesprekken..

Fat Bastard! schreef:Cask1988 schreef:
Een politieagent heeft ook gewoon vrije tijd, heeft ook gewoon vakantie en gaat ook niet op elke verjaardag ‘in functie’ zitten om politiek correct te zijn tijdens alle gesprekken..
Een politie agent hoeft niet perse politiek correct te zijn, hij hoeft alleen maar te handhaven

Spainkiller schreef:De kast staat er inmiddels al, trouwens. Thanks.

Cask1988 schreef:Muggenzifter

Fat Bastard! schreef:
Zeg jij?!?
Misschien kan je hier iets vertellen over het correcte vulniveau van een Billy kast? Om maar een andere discussie opnieuw aan te zwengelen![]()
Ooh, oude tijden herleven. Sneren en steken onder water. Héérlijk! Wie mist niet zo'n gepanty-ede "dame".
Ik pak alvast de popcorn er weer bij!!

Fat Bastard! schreef:Lekker man! Een beetje reuring. Het leven is al zo serieus.

Cask1988 schreef:Fat Bastard! schreef:Lekker man! Een beetje reuring. Het leven is al zo serieus.
Dus komend weekend Corona party bij jou?![]()
Cask1988 schreef:Fat Bastard! schreef:Lekker man! Een beetje reuring. Het leven is al zo serieus.
Dus komend weekend Corona party bij jou?![]()
te reizen zonder quarantaine bij terugkomst
. 
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Snowy en 28 gasten