btw: how can I get this 'My Collection' image from whiskybase to my signature? Could anybody assist?

Suriname schreef:Een Glen Keith 1992 Whiskyfässle
btw: how can I get this 'My Collection' image from whiskybase to my signature? Could anybody assist?
Pellie schreef:Kijk hier eens -------> http://www.hetwhiskyforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=139

vmk schreef:De nieuwe Imperial en Longmorn van Van Wees.
De Imperial is wat lichter dan de Imperials die ik al heb, maar dat is niet verbazingwekkend. Maar voor die prijs gewoon meegenomen.
De Longmorn vond ik qua neus beter dan de uiteindelijke smaak. Vol uiteraard, maar de afdronk vond ik wat tegenvallen. Daarom besloten om m niet te kopen.
Je mening over de Longmorn komt volledig overeen met mijn mening.Yapi schreef:vmk schreef:De nieuwe Imperial en Longmorn van Van Wees.
De Imperial is wat lichter dan de Imperials die ik al heb, maar dat is niet verbazingwekkend. Maar voor die prijs gewoon meegenomen.
De Longmorn vond ik qua neus beter dan de uiteindelijke smaak. Vol uiteraard, maar de afdronk vond ik wat tegenvallen. Daarom besloten om m niet te kopen.
gisteren de arran the nectar cs peated geproefd, goed, medicinaal geturfd,
Old pulteny spirits of scotland 98-12, erg lekker, 2 flessen meegenomen, erg fruitig, vanille, moutig, beetje zilt. ideaal voor deze tijd van het jaar.
Kon het ook niet laten om de nieuwe Longmorn Van Wees te proeven. Heerlijke neus, echt geweldig. De smaak daarentegen werd zwaar overheerst door hout en sherry, iets te naar mijn goesting. Trok droog weg ook. Wel mooi vol. Nee, daarom niet meegenomen. Neus krijgt ie tegen de 90 van mij, maar qua smaak en afdronk geen 85, wegens te opzienbarend gebrek.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten