Yapi schreef:nee hoor, ik zou niet durven. Mijn vaste slijter in Kortrijk, CrombéHad nog het één en ander aan de kant staan tot het vakantiegeld binnen kwam
't Is anders wel een heel schoon lijstje, amai.

Yapi schreef:nee hoor, ik zou niet durven. Mijn vaste slijter in Kortrijk, CrombéHad nog het één en ander aan de kant staan tot het vakantiegeld binnen kwam
Henk D schreef:Gekocht in Andorra tijdens vakantie; Speyside, Cardhu Special Cask Reserve. Batch number Cs/cR.12.13
Gisteravond even geproeft. Had er wat meer van verwacht. Een vrij vlakke smaak. Niet slecht maar ook niet geweldig. Van mij had hij nog wel een paar jaar mogen rijpen op vat. D prijs was rond de € 38.-. Maar misschien wen ik er nog wel aan. Ben vooral de rokerige en peaty whiskeys gewend van de Isle`s
Tom2 schreef:Henk D schreef:Gekocht in Andorra tijdens vakantie; Speyside, Cardhu Special Cask Reserve. Batch number Cs/cR.12.13
Gisteravond even geproeft. Had er wat meer van verwacht. Een vrij vlakke smaak. Niet slecht maar ook niet geweldig. Van mij had hij nog wel een paar jaar mogen rijpen op vat. D prijs was rond de € 38.-. Maar misschien wen ik er nog wel aan. Ben vooral de rokerige en peaty whiskeys gewend van de Isle`s
Henk, dit is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind Cardhu eigenlijk nooit een aanrader...
.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten