Dit moet eigenlijk onder het kopje "waar kan jij om huilen in de whiskywereld?" maar volgens mij bestaat dat topic niet dus dan maar hier.
Tenslotte kun je soms maar beter lachen om dingen.
2 weken terug heb ik mijn G&G-klantenkaart verlengd (ondanks dat het aanbod weer enorm aan het teruglopen is nadat ze het lang erg leuk hebben gedaan op het core-range-whiskyvlak). En zoals verwacht kreeg ik een dag later in de mail 2 kortingscodes, één voor wijn en één voor whisky. Uiteraard ging het met om de laatste (al heb ik met de eerste niks gedaan, moet ik misschien toch nog eens doen).
In elk geval, ik had al een idee in mijn hoofd waar ik die kortingscode voor ging gebruiken: de Glengoyne 25yo. Net als vorig jaar
Dure whisky, maar met zo'n stevige korting acceptabel.
Tot mijn grote teleurstelling echter, staat die whisky al sinds ik de code kreeg op "online uitverkocht".
Elke dag even spieken. F5. Helaas. Nog steeds.
Maar goed, da's niet zo erg. Dacht ik. Want wat bleek toen ik de mail er nog eens bij pakte: de korting loopt t/m vandaag
Kortom: geen Glengoyne 25 voor mij.
Gelukkig heb ik een denk ik waardige vervanger gevonden. Tikkie duurder maar iets dat ook al erg lang om op mijn lijst stond.
Mocht die whisky een enorme glimlach op mijn gezicht toveren t.z.t. dan is het in elk geval "eind goed al goed"