Dank voor de tip!

Oogadal schreef:Bimbam schreef:wodan schreef:De donderdag deal met groupon korting gekocht te mooi om te laten liggen want wilde de laphroaig quarter cask toch al een keer kopen.
Vond de Laphroaig QC flink tegenvallen, vooral de smaak van verbrand hout o.i.d. Heb deze gemixt op 50-50% basis met de Finlaggan CS (die mij ook al niet kon bekoren) Resultaat: een goed drinkbare zelf gefabriceerde blend
De Laphroaig QC moet je een kwartiertje laten staan om te ademen. Dan is ie echt wel goed. Zo maar een tip omdat ik denk dat je smaak profiel een beetje op die van mij zit wat betreft turf en rook want de Finlaggan CS staat bij mij met stip op 1 als het gaat om NTZ whisky.
Het is onmogelijk dat wat je ook bij die Finlaggan gooit voor een drinkbaar mengsel zorgt, zonde van alles wat je er bij doet.

HEm schreef:Afgelopen week de Arran 18Y opgehaald. Dit weekend maar eens lekker voor gaan zitten.

Rien68 schreef:Omdat de Laphroaig 1998 #700354 niet doorging opzoek naar een ander vat, dat is #5557 geworden. Hopelijk komt ie snel...
Zojuist op de inloop proeverij van mijn lokale slijter een single cask botteling van hun eigen vat BenRiach 1999 CS mee genomen.
Het is nog maar de 4e van deze maand, en nu al het budget ruim overschreden...
Oogadal schreef:HEm schreef:Afgelopen week de Arran 18Y opgehaald. Dit weekend maar eens lekker voor gaan zitten.
Die heb ik ook net gehaald. Blijft nog even dicht, er is nog veel wat in de 'rij' staat![]()
Wel benieuwd hoe ie is; laat je het even weten?
En met dank aan BWhisky de Teeling 21 yo Batch 3 ook gelijk maar binnen geharkt. Als je het nou hebt over een echt mooie verpakking...!

Nino schreef:Oogadal schreef:HEm schreef:Afgelopen week de Arran 18Y opgehaald. Dit weekend maar eens lekker voor gaan zitten.
Die heb ik ook net gehaald. Blijft nog even dicht, er is nog veel wat in de 'rij' staat![]()
Wel benieuwd hoe ie is; laat je het even weten?
En met dank aan BWhisky de Teeling 21 yo Batch 3 ook gelijk maar binnen geharkt. Als je het nou hebt over een echt mooie verpakking...!
Ben je zelf naar musselkanaal geweest?
Oogadal schreef:
Weet nog wel die 1998 Lapi cask 700355 te staan....

Zeddicus schreef:Jack Daniels, ik vergelijk het met Cola, best te doen maar niet bijzonder.

henri schreef:Zojuist gewonnen via whisky-on-line.com![]()
http://www.whiskybase.com/whisky/63769/1990-gm
helemaal te gek.
sowieso een shop waar ik regelmatig bestel, toevallig dit weekend nog 2 littlemills

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten