Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Re: Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
Littlemill 24yo van The Whisky Agency (ook uit de Faces reeks) gaat zaterdag mijn almaar groeiende Littlemill collectie uitbreiden. Misschien dat ik ook nog een Bowmore meeneem.
0 x
Ik dacht ergens gelezen/gehoord te hebben dat het weer een geweldige Littlemill is. Volgens mij ook nauwelijks meer te verkrijgen, is snel gegaan.Soundwave schreef:Littlemill 24yo van The Whisky Agency (ook uit de Faces reeks) gaat zaterdag mijn almaar groeiende Littlemill collectie uitbreiden. Misschien dat ik ook nog een Bowmore meeneem.
Worden overigens momenteel wel erg veel Littlemills op de markt gestort.
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

vmk schreef:Ik dacht ergens gelezen/gehoord te hebben dat het weer een geweldige Littlemill is. Volgens mij ook nauwelijks meer te verkrijgen, is snel gegaan.Soundwave schreef:Littlemill 24yo van The Whisky Agency (ook uit de Faces reeks) gaat zaterdag mijn almaar groeiende Littlemill collectie uitbreiden. Misschien dat ik ook nog een Bowmore meeneem.
Worden overigens momenteel wel erg veel Littlemills op de markt gestort.
Krijgt op Whiskyfun 90 punten, is her en der al uitverkocht ja, maar heb er eentje kunnen vastzetten bij Van Zuylen. Waarschijnlijk krijgen nog wel een aantal winkels de komende tijd nog wat flessen binnen.
0 x
Tja, ben wel een beetje verliefd geworden op de "The Macallan 1968 GM"(al 'n tijdje, hoor), maar hij is niet bepaald goedkoop
Tja. tja...
Let me sleep on it...
Let me sleep on it...
0 x
Aangeschaft een kleine 40 liter Longmorn.... nu nog poosje wachten....
0 x
GJR schreef:Aangeschaft een kleine 40 liter Longmorn.... nu nog poosje wachten....
U zegt?
Frank
0 x
OpiumX schreef:GJR schreef:Aangeschaft een kleine 40 liter Longmorn.... nu nog poosje wachten....
U zegt?![]()
Frank
Zal waarschijnlijk van casqueteers zijn, vaten kopen en delen. Ik zeg, niet vervelend.
0 x
Soundwave schreef:Littlemill 24yo van The Whisky Agency (ook uit de Faces reeks) gaat zaterdag mijn almaar groeiende Littlemill collectie uitbreiden. Misschien dat ik ook nog een Bowmore meeneem.
Mooie fles ook, niet dat dat boeit, maar toch.
0 x
Ik heb mijn oog laten vallen op de nieuwe Glencadam 1973 van the Perfect Dram en Glenturret 1977 van TWA. Ik hoop van ze deze maand nog aan mijn collectie te kunnen toevoegen.
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

ea teasse schreef:Ik heb mijn oog laten vallen op de nieuwe Glencadam 1973 van the Perfect Dram en Glenturret 1977 van TWA. Ik hoop van ze deze maand nog aan mijn collectie te kunnen toevoegen.
En, hoe is je Karuizawa? Toppertje?
0 x
Poe wat een exclusieve wat het lijkt, goed hoor
Ik zal doe maar bescheiden en wil nu graag een mooie laphroaig, heel misschien de 18 gaan
Ik zal doe maar bescheiden en wil nu graag een mooie laphroaig, heel misschien de 18 gaan

0 x
Banzai schreef:ea teasse schreef:Ik heb mijn oog laten vallen op de nieuwe Glencadam 1973 van the Perfect Dram en Glenturret 1977 van TWA. Ik hoop van ze deze maand nog aan mijn collectie te kunnen toevoegen.
Absoluut top ja! Zeer stevig beestje. Na 31 jaar nog 66,3% alcohol... En wat een explosie op de tong!
0 x
ea teasse schreef:Absoluut top ja! Zeer stevig beestje. Na 31 jaar nog 66,3% alcohol... En wat een explosie op de tong!
Houd er rekening mee dat afhankelijk van het klimaat door het Angel's share het a.b.v. ook gelijk kan blijven of zelfs kan toenoemen ! Karuizawa ligt (lag !) vrij centraal op het hoofdeiland, Honshu, waar het klimaat (mede afhankelijk van de hoogte) aanmerkelijk milder is dan dat in Schotland.
Zie Angel's share, het deel der Engelen en klimaatinvloeden
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Piet schreef::japan
ea teasse schreef:Absoluut top ja! Zeer stevig beestje. Na 31 jaar nog 66,3% alcohol... En wat een explosie op de tong!
Houd er rekening mee dat afhankelijk van het klimaat door het Angel's share het a.b.v. ook gelijk kan blijven of zelfs kan toenoemen ! Karuizawa ligt (lag !) vrij centraal op het hoofdeiland, Honshu, waar het klimaat (mede afhankelijk van de hoogte) aanmerkelijk milder is dan dat in Schotland.
Zie Angel's share, het deel der Engelen en klimaatinvloeden
Dit vind ik dus zo fijn aan dit forum! Er wordt ingepikt op je posts en je krijgt allerhande informatie waardoor je constant bijleert! Dit wist ik dus niet Piet.
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

ea teasse schreef:Banzai schreef:ea teasse schreef:Ik heb mijn oog laten vallen op de nieuwe Glencadam 1973 van the Perfect Dram en Glenturret 1977 van TWA. Ik hoop van ze deze maand nog aan mijn collectie te kunnen toevoegen.
Absoluut top ja! Zeer stevig beestje. Na 31 jaar nog 66,3% alcohol... En wat een explosie op de tong!
Dat geloof ik graag
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”