Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Bruichladdich laddy ten
Glengoyne 12yo cs
Glencadam 10yo
Ledaig 10yo
Auchentoshan valinch
Alles klein slokje om te proeven!!
Glengoyne 12yo cs
Glencadam 10yo
Ledaig 10yo
Auchentoshan valinch
Alles klein slokje om te proeven!!
0 x
Hoe is de Glencadam? Ben ik erg benieuwd naar...
Frank
Frank
0 x
OpiumX schreef:Hoe is de Glencadam? Ben ik erg benieuwd naar...
Frank
Dat vind ik de grootste verrassing, erg lekker en een echte bang for your buck, naar mijn mening. Vind het een lekkere dram voor de zomer. Lekkere frisse whisky met hints van citrus.. Ik kan hem aanraden!
0 x
Pellie schreef:OpiumX schreef:Hoe is de Glencadam? Ben ik erg benieuwd naar...
Frank
Dat vind ik de grootste verrassing, erg lekker en een echte bang for your buck, naar mijn mening. Vind het een lekkere dram voor de zomer. Lekkere frisse whisky met hints van citrus.. Ik kan hem aanraden!
Haha, hij gaat nu snel rond op het forum denk ik
. Kan deze echt iedereen aanraden, de frisheid die er in zit ben ik tot nu toe in geen andere whisky tegengekomen (ik drink natuurlijk ook nog niet zo lang).
0 x
totalatool schreef:turfsmurf schreef:Net op: Port Ellen 12th Release (proefnotitie).
Goh ja, da's wel echt een woensdagmiddagdram.
Ach, ik vul mijn twee weekjes vakantie gewoon creatief in.
Ik zou willen dat dit soort middagdrams tot mijn secundaire arbeidsvoorwaarden behoorde.
0 x
De avond maar (weer) begonnen met een Glencadam 10y, om m'n smaakpapillen voor te bereiden op de Laphroaig CS Batch 003 welke ik nu heb ingeschonken. De hele kamer ruikt naar rubber 

0 x
Lekker aan de Big Peat. zalig
0 x
Iemand zei ooit eens tegen mij: "Blijven lachen, het kan altijd erger."
Ik lachte, wat denk je...... het werd erger!!!
Ik lachte, wat denk je...... het werd erger!!!
een clynelish 14yo om te beginnen, en nu een Laddie Bere. Lekker, maar ik lijk wel verkouden te gaan worden. Proef minder dan anders, en neus begint beetje te verstoppen 
0 x
Glen Elgin Signatory 20 Years Cask 2325 52,7%
Dit vind ik een heel aparte whisky, in eerste instantie smaakte het nergens naar.. Lijm, muffig, hout, hout, heel veel hout. In eerste instantie dacht ik echt dat er met het sampleflesje gerommeld was. Na een ruim uur in het glas en flink wat water begon ik 'm zelfs ergens wel lekker te vinden.
(Dit is mijn eerste 'echt oude' whisky en was echt verbaasd van de houtinvloeden. Heb nog een sampleflesje Mortlach 20 CS van Signatory, ben benieuwd
)
Dit vind ik een heel aparte whisky, in eerste instantie smaakte het nergens naar.. Lijm, muffig, hout, hout, heel veel hout. In eerste instantie dacht ik echt dat er met het sampleflesje gerommeld was. Na een ruim uur in het glas en flink wat water begon ik 'm zelfs ergens wel lekker te vinden.
(Dit is mijn eerste 'echt oude' whisky en was echt verbaasd van de houtinvloeden. Heb nog een sampleflesje Mortlach 20 CS van Signatory, ben benieuwd
0 x
Na het eten maar eens een goede dram GlenDronach inschenken om de gekte op het werk even te verdrijven...
Frank
Frank
0 x
Gister een Aberlour 10, gevolgd door een Bowmore Enigma 

0 x
De Dailuane van het Leiden's Whiskyfestival
Goede keus, Jack en cs. 
0 x
Zometeen een twitter tasting met de volgende whisky:
Balblair 1997 2nd release
Balblair 1990 (cask 1466) Peated cs
Balblair 1975 2nd release
Zin in!
Balblair 1997 2nd release
Balblair 1990 (cask 1466) Peated cs
Balblair 1975 2nd release
Zin in!
0 x
Genoten gisteren van de Balblairs.... echt hele mooie fruitcocktailtjes en geniet whisky.. Jammer dat je ze zo weinig tegenkomt. Verslagje is op mijn blog te vinden.
0 x