Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
- defeatless
- Moderator

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Longmorn Cask strength vW vat 105084
Glenlivet 12 (zolang de vooraad strekt), wil dr gewoon nog een op de plank hebben staan om die reden.
Die Longmorn is ineens goed populair, heb ik me laten vertellen. En terecht overigens!
Glenlivet 12 (zolang de vooraad strekt), wil dr gewoon nog een op de plank hebben staan om die reden.
Die Longmorn is ineens goed populair, heb ik me laten vertellen. En terecht overigens!
0 x
Net binnen gekregen
:Aultmore Foggie Moss 12 jaar,Singleton of Dufftown 12 jaar,The Dalmore Cigar Malt Reserve,The Dalmore 15 jaar Single Malt en The Dalmore 12 jaar Single Malt.

:Aultmore Foggie Moss 12 jaar,Singleton of Dufftown 12 jaar,The Dalmore Cigar Malt Reserve,The Dalmore 15 jaar Single Malt en The Dalmore 12 jaar Single Malt.

0 x
- BlackmetalRobin
- Senior

Talisker Skye.
Ik ben zeer benieuwd hoe die smaakt
Ik ben zeer benieuwd hoe die smaakt
0 x
defeatless schreef:Longmorn Cask strength vW vat 105084
Mwah, niet ineens, dat is ie eigenlijk al sinds de eerste vaten eind 2013 door Van Wees gebotteld werden. Als je 'm nu nog voor de gewone prijs hebt gekocht (+- 70 euro), dan heb je daar een mooie koop aan gedaan

0 x
- defeatless
- Moderator

thijs100 schreef:defeatless schreef:Longmorn Cask strength vW vat 105084
Mwah, niet ineens, dat is ie eigenlijk al sinds de eerste vaten eind 2013 door Van Wees gebotteld werden. Als je 'm nu nog voor de gewone prijs hebt gekocht (+- 70 euro), dan heb je daar een mooie koop aan gedaan
Ik heb dr 77 euro voor betaald. Prima deal. In café de Rat betaalde ik er 9 euro voor een 50 ml glas (plus nog een beetje uitschieten). Maar als ik straks weer wat centen over heb koop ik d'r nog één denk ik zo.
1 x
Afgelopen weekend Bij Thijs een lekker flesje Craigallachie 13 yr meegenomen. Aangename verrassing, en erg complexe dram. Erg content met deze aankoop. Daarnaast een pakket laten maken voor mn pa die 40 jaar in dienst was bij zn baas; een Ardbeg 10, Oban 14 en Lagavullin 16 (maakt 40). Een 40-jarige lag toch iets boven budget 
1 x
Besteld G&M Caperdonich '72 connoisseurs choice 37 Y.
Vandaag in de bus Caperdonich '72 Duncan Taylor Rare old 53.5%
Even bezinnen en verdiepen of ik nou moet gaan reclameren of niet
Vandaag in de bus Caperdonich '72 Duncan Taylor Rare old 53.5%

0 x
Whiskieke schreef:Besteld G&M Caperdonich '72 connoisseurs choice 37 Y.
Vandaag in de bus Caperdonich '72 Duncan Taylor Rare old 53.5%![]()
Je hebt dus een andere fles ontvangen?
1. Wat een fout bij zo'n kaliber fles.
2. Volgens mij is een Caper 72 van DT vrijwel altijd beter dan een GM, dus dat lijkt erg mooi.
3. Waar koop je dat soort Capers?
0 x
Gisteren besteld een Macallan 10 en 12 YO Fine Oak... De track-and-trace wordt op de voet gevolgd. 
0 x
vmk schreef:Whiskieke schreef:Besteld G&M Caperdonich '72 connoisseurs choice 37 Y.
Vandaag in de bus Caperdonich '72 Duncan Taylor Rare old 53.5%![]()
Je hebt dus een andere fles ontvangen?
1. Wat een fout bij zo'n kaliber fles.
2. Volgens mij is een Caper 72 van DT vrijwel altijd beter dan een GM, dus dat lijkt erg mooi.
3. Waar koop je dat soort Capers?
IDD stevige fout ! Ondertussen ben ik eruit Hoe het komt:
Op de website staat de foto van G&M .In de omschrijving staat caperdonich '72 37Y oud en het alcohol percentage. Dus geen verwijzing naar G&M of DT. Ik had al opgemerkt dat ik de fles G&M niet terug kon vinden op whiskybase met een percentage van 53,5 %.
Omdat ik niet zomaar de webshop openbaar in diskrediet wil brengen zonder met hen contact te hebben gehad hierover ga ik deze nog niet vermelden hier.
Indien je wil weten waar ik deze heb gekocht PB even.
De fles staat nog steeds online dus misschien zijn er nog
0 x
Vandaag van Zuijlen en mezelf blij gemaakt met de aanschaf van een kwartet flesjes 70 cl Glenmorangie.
The Original, The Lasanta, de Nectar d'Or en de 18yo gaan mijn smaakpapillen strelen de komende weken voor een alleszins redelijke prijs (ruim onder 200 euro) incl verzendkosten.

The Original, The Lasanta, de Nectar d'Or en de 18yo gaan mijn smaakpapillen strelen de komende weken voor een alleszins redelijke prijs (ruim onder 200 euro) incl verzendkosten.

0 x
Hij die een oordeel heeft is opgehouden met nadenken.
defeatless schreef:Longmorn Cask strength vW vat 105084 [...]
Ik dacht in eerste instantie: ik laat me niet verleiden (zie ook de draad over sherry bommetjes). Maar toen ik hier verschillende mensen zag melden dat ze een Longmorn CS vW hadden aangeschaft, kon ik me niet meer inhouden. Dankzij Otje ben ik binnenkort ook in het bezit van een fles van de bovengenoemde Longmorn.

1 x
Craigellachie 19 AKA sample 1 
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Peter87 schreef:Craigellachie 19 AKA sample 1
Waar heb je die gevonden?
0 x
Op schiphol
M'n schoonouder zijn op vakantie en die hebben er 1 voor me meegnomen.
M'n schoonouder zijn op vakantie en die hebben er 1 voor me meegnomen.
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”