TIP! In de aanbieding...
-
WhiteMonkey
- Top bijdrager

Re: TIP! In de aanbieding...
Uit de nieuwsbrief van Slijterij Zeewijck (http://www.zeewijck.nl/) uit Ijmuiden
Beste Whisky liefhebbers,
Wij sluiten 2010 af met een spectaculaire eindejaarsactie
Donderdag 30 en Vrijdag 31 december a.s geven wij op elke SCOTCH SINGLE MALT een "AGE CLAIM" EINDEJAARS KORTING !!!!
(b.v 16yo = 16% korting, 30yo = 30% korting)
Waarom deze actie.?, en hoe kunnen we dit doen..!
Wij willen ons 5 jarig bestaan graag afsluiten en u bedanken als vaste klant middels deze actie.
Traditioneel willen we tevens ons single malt whisky assortiment elk jaar fors vernieuwen in zowel het exclusieve als betaalbare segment. Voor ons betekend dat, dat single malts van b.v 25yo, 30yo vaak voor inkoopprijs verkocht worden.
Voor U een buitenkans om een exclusieve single malt voor een buitengewone prijs aan te schaffen !!!!!.
Spelregels:
- Op de fles moet een age claim staan.
Bijvoorbeeld; 15yo = 15% korting, 25yo = 25% korting!
- De gebruikelijke clubpas korting van 10% geld niet voor bovenstaande eindejaars actie.
- De Age Claim Korting geldt alleen op 30 en 31 december 2010!.
- In sommige gevallen kan het zijn dat er enige onduidelijkheid zou kunnen optreden betreffende een korting. In deze gevallen beslissen wij over de te vergeven korting.
- De Age Claim kortingsactie geldt alleen voor de Scotch Single Malts
Beste Whisky liefhebbers,
Wij sluiten 2010 af met een spectaculaire eindejaarsactie
Donderdag 30 en Vrijdag 31 december a.s geven wij op elke SCOTCH SINGLE MALT een "AGE CLAIM" EINDEJAARS KORTING !!!!
(b.v 16yo = 16% korting, 30yo = 30% korting)
Waarom deze actie.?, en hoe kunnen we dit doen..!
Wij willen ons 5 jarig bestaan graag afsluiten en u bedanken als vaste klant middels deze actie.
Traditioneel willen we tevens ons single malt whisky assortiment elk jaar fors vernieuwen in zowel het exclusieve als betaalbare segment. Voor ons betekend dat, dat single malts van b.v 25yo, 30yo vaak voor inkoopprijs verkocht worden.
Voor U een buitenkans om een exclusieve single malt voor een buitengewone prijs aan te schaffen !!!!!.
Spelregels:
- Op de fles moet een age claim staan.
Bijvoorbeeld; 15yo = 15% korting, 25yo = 25% korting!
- De gebruikelijke clubpas korting van 10% geld niet voor bovenstaande eindejaars actie.
- De Age Claim Korting geldt alleen op 30 en 31 december 2010!.
- In sommige gevallen kan het zijn dat er enige onduidelijkheid zou kunnen optreden betreffende een korting. In deze gevallen beslissen wij over de te vergeven korting.
- De Age Claim kortingsactie geldt alleen voor de Scotch Single Malts
0 x
- laddie teun
- Top bijdrager

zou hij de 70 jaar oude Mortlach hebben?
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
laddie teun schreef:zou hij de 70 jaar oude Mortlach hebben?
Toen ik zojuist aan deze draad begon, dacht ik daar gelijk aan, Teun

0 x
WhiteMonkey schreef:
Ik dacht ook "eens kijken wat er aan 40 jaar en ouder aangeboden wordt" ... Maar nog een niet onbelangrijke spelregel is dat je er wel voor naar de winkel moet om er achter te komen wat het aanbod is. Of mis ik iets ?
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Piet schreef:WhiteMonkey schreef:
Ik dacht ook "eens kijken wat er aan 40 jaar en ouder aangeboden wordt" ... Maar nog een niet onbelangrijke spelregel is dat je er wel voor naar de winkel moet om er achter te komen wat het aanbod is. Of mis ik iets ?
Via de website ontdek je weinig...
0 x
-
WhiteMonkey
- Top bijdrager

Piet schreef:Ik dacht ook "eens kijken wat er aan 40 jaar en ouder aangeboden wordt" ... Maar nog een niet onbelangrijke spelregel is dat je er wel voor naar de winkel moet om er achter te komen wat het aanbod is. Of mis ik iets ?
Ik heb gewoon de info van hun nieuwsbrief gekopierd (zelf wel de vet-markeringen aangebracht, zodat niemand daar staat om een mooie Japanse whisky met korting op te halen). Wellicht is het mogelijk om ze een e-mailtje te sturen met daarin de vraag of ze een kort overzichtje kunnen geven van wat ze hebben staan van 25/30 jaar en ouder.
0 x
-
henrihenrynl
- Senior

haha strakke actie, meesten flesjaren zijn zo tussen de 12 en 18yo denk ik. er zullen vast nie zo gek veul 30yo of ouder voorradig zijn. op website staat wel, hebben we niet kennen we niet, maar dat zal wel nie gelden voor deze actie. 

0 x
- zeewijck
- (Whisky)Professional

Beste mede forum leden,
Hartelijk dank voor je reactie. Inmiddels het forum bekeken. Leuke reacties. Het loont echt de moeite! Misschien minder voor de 12 jarigen. Gezien deze spectaculaire actie kost het teveel tijd (en tijd is geld
) om een volledige lijst en info te mailen betreffende het aanwezige assortiment. Er wordt niets verdiend wordt (en dat voor een ondernemer…) op de oudere single malts en soms moet er geld bij. Tja, je moet af en toe iets geks ondernemen om weer eens op te vallen.
Hierbij mail ik je het aanwezige duurdere assortiment:
Brora 30yo, Talisker 30yo, Glenkinchie 20yo, Port Ellen OMC 26yo, Port Ellen 10th release 31yo (reeds verkocht), Port Ellen 29yo C.C, Auchroisk 20yo, Auchentoshan 21yo, Longmorn 30yo, Glenrothes 25yo, Port Askaig 25yo, Bowmore 28yo, Glenlivet 21yo, Dave Stirk Coleburn 26yo, WIN Littlemill 20yo 1st cask, Dave Stirk Littlemill 20yo, Secret Treasures Linkwood 23yo, G&M Caperdonich 36yo, Bunnahabhain 18yo 1.00ltr., Mystery Speyside 1966 (43yo), G&M Glenlossie 1978 (29yo), Glenfarclas 21yoCaol Ila 25yo…………….
Er kan per e-mail besteld worden, excl. verzendkosten.
Deze actie geldt alleen voor het aanwezige assortiment.
Als er interesse is in één van de bottelingen horen wij het graag via mail info@zeewijck.nl of telefonisch 0255-540331.
We kunnen je dan de exacte prijs geven.
Verder wensen wij iedereeen een geweldig eindejaar toe!
Richard
Hartelijk dank voor je reactie. Inmiddels het forum bekeken. Leuke reacties. Het loont echt de moeite! Misschien minder voor de 12 jarigen. Gezien deze spectaculaire actie kost het teveel tijd (en tijd is geld
Hierbij mail ik je het aanwezige duurdere assortiment:
Brora 30yo, Talisker 30yo, Glenkinchie 20yo, Port Ellen OMC 26yo, Port Ellen 10th release 31yo (reeds verkocht), Port Ellen 29yo C.C, Auchroisk 20yo, Auchentoshan 21yo, Longmorn 30yo, Glenrothes 25yo, Port Askaig 25yo, Bowmore 28yo, Glenlivet 21yo, Dave Stirk Coleburn 26yo, WIN Littlemill 20yo 1st cask, Dave Stirk Littlemill 20yo, Secret Treasures Linkwood 23yo, G&M Caperdonich 36yo, Bunnahabhain 18yo 1.00ltr., Mystery Speyside 1966 (43yo), G&M Glenlossie 1978 (29yo), Glenfarclas 21yoCaol Ila 25yo…………….
Er kan per e-mail besteld worden, excl. verzendkosten.
Deze actie geldt alleen voor het aanwezige assortiment.
Als er interesse is in één van de bottelingen horen wij het graag via mail info@zeewijck.nl of telefonisch 0255-540331.
We kunnen je dan de exacte prijs geven.
Verder wensen wij iedereeen een geweldig eindejaar toe!
Richard
0 x
-
henrihenrynl
- Senior

hier een leuke actie, wel in het buitenland, maar ze verzenden wereldwijd:
Toast the Bard - January 25th
Celebrate Burns Night with 20% off all Scotch Whisky Orders
Simply use the discount coupon "BURNS20" during checkout - maximum use one per customer
http://www.whisky-cigars.co.uk/
shipping gaat via royalmail en kost maximaal 14 euro en 2KG. voor nederland.
Toast the Bard - January 25th
Celebrate Burns Night with 20% off all Scotch Whisky Orders
Simply use the discount coupon "BURNS20" during checkout - maximum use one per customer
http://www.whisky-cigars.co.uk/
shipping gaat via royalmail en kost maximaal 14 euro en 2KG. voor nederland.
0 x
-
WhiteMonkey
- Top bijdrager

Niet een hele bijzondere aanbieding maar wellicht wel de moeite van het vermelden waard voor de mensen in omg. Eindhoven (/Helmond)
Van Eyck Wijnkelders in Helmond (Heistraat 4c-4d, 5701 HN Helmond) biedt aan alle whiskyliefhebbers in het weekend van 18 en 19 februari 10% korting op alle Scotch Single Malt Whisky in hun assortiment!
[Helaas is ook hier op de website (http://www.vaneyck.nl/) niet echt te zien wat hun assortiment is, noch wat de prijsstelling is]
Van Eyck Wijnkelders in Helmond (Heistraat 4c-4d, 5701 HN Helmond) biedt aan alle whiskyliefhebbers in het weekend van 18 en 19 februari 10% korting op alle Scotch Single Malt Whisky in hun assortiment!
[Helaas is ook hier op de website (http://www.vaneyck.nl/) niet echt te zien wat hun assortiment is, noch wat de prijsstelling is]
0 x
JayDie schreef:Wilde Whisky Dagen bij de Gall&Gall: 20% korting op alle whisky's.
Ik denk, dat ze dan nog steeds duurder zijn dan in de eerste de beste slijterij
0 x
I_SPEY schreef:JayDie schreef:Wilde Whisky Dagen bij de Gall&Gall: 20% korting op alle whisky's.
Ik denk, dat ze dan nog steeds duurder zijn dan in de eerste de beste slijterij
Soms wel, soms niet

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”