Thnx!

Oogadal schreef:Ja, als de Founders Reserve ook hier geïntroduceerd wordt kun je er van uit gaan dat de 12yo ook hier verdwijnt.thijs100 schreef:De Founder's Reserve wordt later dit jaar hier geïntroduceerd, en dat betekent vrijwel zeker het einde van de 12yo in Nederland.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
edwinedje schreef:Oogadal schreef:Ja, als de Founders Reserve ook hier geïntroduceerd wordt kun je er van uit gaan dat de 12yo ook hier verdwijnt.thijs100 schreef:De Founder's Reserve wordt later dit jaar hier geïntroduceerd, en dat betekent vrijwel zeker het einde van de 12yo in Nederland.
Persoonlijk ben ik geen The Glenlivet Fan, dus het zal mij aan de anus oxideren welke blijft of gaat![]()
Voor diegene die zich zorgen maakt is dit wellicht een opsteker... blind-head-to-head-glenlivet

johan brugge schreef:Is er iemand die weet heeft dat de Talisker 10yo binnenkort uit het assortiment zal verdwijnen? In Frankrijk zou hij vervangen worden door de Talisker Skye NAS. Daar slaan ze zelfs aan het foerageren.

Glen F. schreef:johan brugge schreef:Is er iemand die weet heeft dat de Talisker 10yo binnenkort uit het assortiment zal verdwijnen? In Frankrijk zou hij vervangen worden door de Talisker Skye NAS. Daar slaan ze zelfs aan het foerageren.
Bij Gall&Gall gaat de skye binnenkort de talisker 10 vervangen, werd verteld bij de proeverij op de gallwinkeldag zou mij dus niet verbazen als hij er helemaal uit gaat.
Fears that the arrival of a new NAS whisky automatically means the disappearance of a much-loved bottling are not totally ungrounded: Macallan’s 1824 Series spelled the end of the 10, 12 and 15yo; and this year, The Glenlivet 12yo will be replaced in the UK and Germany by Founder’s Reserve. But rumours of Talisker 10’s demise appear to have been greatly exaggerated, and Diageo have already confirmed that it is here to stay.

AquaVitae schreef:Talisker 10: zelfde verhaal. Dat wordt de Skye, met als "stoerdere" broertje de Storm.

thijs100 schreef:AquaVitae schreef:Talisker 10: zelfde verhaal. Dat wordt de Skye, met als "stoerdere" broertje de Storm.
Dat vertelde de vertegenwoordiger dus? Want als je een paar posts terugleest in dit topic dan zie je dat ze bij Diageo zeggen dat de Talisker 10 blijft bestaan.
Jaren gedaan.Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: zarco en 58 gasten