Hebben jullie ooit eens een fles laten vallen?
Re: Hebben jullie ooit eens een fles laten vallen?
Bijna, mag dat ook? Toen ik eindelijk een Bunna uit '68 had, wilde ik deze aan mijn dochter laten zien toen zij op visite kwam.
De fles zat in een box van 2 helften piepschuim, dus perfect verpakt. Alleen had ik het handige idee om de box staand te openen...
Dus toen ik een helft van de box opentrok kwam de fles mee naar voren, gelukkig deed ik het op tafel dus de afstand was minimaal.
Maar ik geloof wel dat ik aardig wit was weggetrokken...
De fles zat in een box van 2 helften piepschuim, dus perfect verpakt. Alleen had ik het handige idee om de box staand te openen...
Dus toen ik een helft van de box opentrok kwam de fles mee naar voren, gelukkig deed ik het op tafel dus de afstand was minimaal.
Maar ik geloof wel dat ik aardig wit was weggetrokken...
0 x
-
freddievtb
- Senior

Toen ik uit Schotland terug kwam, net aangekomen thuis, moest de auto leeg. Ik tilde een boodschappen krat eruit, na nog geen 2 seconden brak het krat in stukken. Het krat zat vol met Irn Bru, een fles Winter Jack en een fles Ardmore Legacy.... 3 flessen Irn Bru lek (snel overgeheveld in lege 2l colaflessen, uiteindelijk halve liter tot 1 liter verloren). De Winter Jack in stukken op de parkeerplaats, maar de Ardmore Legacy rolde in koker onder de auto en bleek gelukkig nog heel. Stond wel te vloeken en stukken krat op de grond te smijten, we waren nog geen 2 minuten thuis... 

0 x
- Erik1908
- Top bijdrager

Ikzelf niet, maar ben wel getuige geweest. Na een whisky tasting, won mijn toenmalig leidinggevende (later ontslagen) en niet bepaald mijn vriend, een overgebleven fles Smokehead. Hij tilde deze aan de deksel naar zijn auto. Foutje. De fles viel kapot op de parkeerplaatst. Ik snel de auto in waar ik niet hard, maar wel heel lang gelachen heb.
Zonde overigens van de Smokehead, maar dat terzijde.
Zonde overigens van de Smokehead, maar dat terzijde.

0 x
- Erik1908
- Top bijdrager

henri schreef:Oogadal schreef:Mooi topic dit! Gelukkig nog geen fles laten vallen. Wel een keer een sample trouwens. (Flesje was niet kapot gelukkig)
Ik heb laatst wel mijn flessen afgestoft. Doen jullie dat ook wel eens?
pas geleden nog gedaan. ging de boel ff herschikken, gelijk maar een doekje over de flessen..
Heremetijd, wat een verzameling. speciale verzekering afgesloten?
0 x
Tom2 schreef:RIP bunna 87 maltbarn![]()
![]()
Hoeveel zat er nog in?
0 x
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Tom2 schreef:Hij was vol Rob
Ik heb met je te doen Tom

0 x
- defeatless
- Moderator

Zojuist even een moment stilte in acht genomen....
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Hopelijk geen erg geliefde/kostbare whisky?
0 x
Affirmanti incumbit probatio
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

Laat ik geen namen noemen, maar een maat van me is een keer met z'n lamme kop omgevallen toen hij gehield een Brora van 25yo dacht ik, ter waarde van wil je niet weten, had gepakt en ingeschonken. Deel inhoud van de fles plus de inhoud van 2 glaasjes over de vloer.
Hij had er op dat moment nog geen probleem mee, maar dat was de volgende dag wel anders
Was toch blij dat ik +- de helft van de fles had kunnen redden terwijl hij languit op de vloer lag
Al was de vloer wel meteen goed ontsmet
Hij had er op dat moment nog geen probleem mee, maar dat was de volgende dag wel anders
Was toch blij dat ik +- de helft van de fles had kunnen redden terwijl hij languit op de vloer lag
Al was de vloer wel meteen goed ontsmet
1 x
Oogadal schreef:Mooi topic dit! Gelukkig nog geen fles laten vallen. Wel een keer een sample trouwens. (Flesje was niet kapot gelukkig)
Ik heb laatst wel mijn flessen afgestoft. Doen jullie dat ook wel eens?
Er bestaat zelfs een topic nu over afstoffen
misschien samenvoegen om het wat overzichtelijk te houden?
Wat is het volgende? Flessen uitspoelen alvorens naar de glasbak te brengen of plant je er liever een bloemetje in?
Denk dat er in menig huiskamer toch eens goed wordt gelachen bij het lezen van zulke topics.
3 x
Om de topics te combineren: heb ik onlangs een glen ord 12Y in het stof laten vallen
Fles nog geen half uur binnen en floepert uit de bodem van zijn doos..........
Ruikt wel ontzettend lekker en kreeg de neiging van pure ellende de vloer maar te likken...maar ja al dat glas ertussen hè!
....Sindsdien de fles/box altijd van onderen ondersteunen.
Fles nog geen half uur binnen en floepert uit de bodem van zijn doos..........
Ruikt wel ontzettend lekker en kreeg de neiging van pure ellende de vloer maar te likken...maar ja al dat glas ertussen hè!
....Sindsdien de fles/box altijd van onderen ondersteunen.

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”