-Roy- schreef:Eigenlijk zou ik aan 4, 5 flessen genoeg hebben, maar waarom staan er dan 30?
Omdat je teveel rotzooi koopt?

-Roy- schreef:Eigenlijk zou ik aan 4, 5 flessen genoeg hebben, maar waarom staan er dan 30?

Wouter1981 schreef:Omdat je teveel rotzooi koopt?

-Roy- schreef:Wouter1981 schreef:Omdat je teveel rotzooi koopt?
Het nadeel van whisky is dat het per fles gaat. Als bier tegenvalt, drink ik 'm met tegenzin en als het echt niks is, verdwijnt hij in de gootsteen, maar bij whisky is dat ook zoiets en toch wil ik wel eens wat proberen.

fjharms schreef:-Roy- schreef:Wouter1981 schreef:Omdat je teveel rotzooi koopt?
Het nadeel van whisky is dat het per fles gaat. Als bier tegenvalt, drink ik 'm met tegenzin en als het echt niks is, verdwijnt hij in de gootsteen, maar bij whisky is dat ook zoiets en toch wil ik wel eens wat proberen.
Dat is dan toch weer het grote voordeel van samples kopen - als het tegenvalt heb je in ieder geval geen hele fles
Ik heb zo toch al aardig wat "miskopen" voorkomen

Wouter schreef:En zonder als een whiskysnob te willen klinken, of je voor je hoofd te stoten (serieus, ik bedoel het niet rot), van een aantal flessen die je noemt had je vooraf al je vraagtekens kunnen plaatsen.
fjharms schreef:Dat is dan toch weer het grote voordeel van samples kopen - als het tegenvalt heb je in ieder geval geen hele fles
Ik heb zo toch al aardig wat "miskopen" voorkomen
Wouter schreef:Exact. Daarnaast diverse tastings en festivals bezoeken. Is nog gezellig ook.
Zo verklein ik de kans op een miskoop, doordat ik beter weet wat ik lekker vind.

zeg er nog even bij dat die fles nog best duur was en je krijgt nog aanzien ook

Krijg je dan geen vieze marinade c.q. cocktailsaus? Met wijn is het doorgaans zo dat als deze ongeschikt is om te drinken de kans ook groot is dat je het eten ermee verpest.Wouter1981 schreef:Wellicht kan je het in een marinade gebruiken. Of anders voor in de cocktailsaus.

Reichenbach schreef:Krijg je dan geen vieze marinade c.q. cocktailsaus? Met wijn is het doorgaans zo dat als deze ongeschikt is om te drinken de kans ook groot is dat je het eten ermee verpest.Wouter1981 schreef:Wellicht kan je het in een marinade gebruiken. Of anders voor in de cocktailsaus.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten