Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Voel weer een beginnende verkoudheid opkomen dus ben snel begonnen aan sample 1. (bij goed tasten doe ik dat liever op een zaterdag of zondag vroeg in de middag). En man man wat heb ik er weer zin in, na deze eerste sample! Opsturen van de notities doe ik echter pas als ik van 't weekend nog een 2e poging heb gewaagd.
0 x
Nu een Longrow CV. Ben stiekem toch wel beetje Campbelton fan..... 

0 x
Soundwave schreef:Haha dat was de vorige keer voor mij de helft van de lol om op basis van de meest minuscule hints en opmerkingen proberen uit te zoeken wat het geweest kon zijn
Maar dat is pas nádat de proefpanel notities gepubliceerd zijn
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- totalatool
- Forum goeroe

Soundwave schreef:Voel weer een beginnende verkoudheid opkomen dus ben snel begonnen aan sample 1. (bij goed tasten doe ik dat liever op een zaterdag of zondag vroeg in de middag). En man man wat heb ik er weer zin in, na deze eerste sample! Opsturen van de notities doe ik echter pas als ik van 't weekend nog een 2e poging heb gewaagd.
Ik ben anderhalve week geleden begonnen aan sample 1. Ik had er moeite mee. De dag erna werd ik wakker met keelpijn, en vervolgens ben ik de rest van de week thuis gebleven met griep. Inmiddels ben ik weer aan het werk, maar echt goed proeven lukt me vanwege nagesnotter nog steeds niet. Ik ben bang dat het bij die eerste half mislukte poging zal blijven.
Hopelijk vergaat het jou beter!
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Piet schreef:Soundwave schreef:Haha dat was de vorige keer voor mij de helft van de lol om op basis van de meest minuscule hints en opmerkingen proberen uit te zoeken wat het geweest kon zijn
Maar dat is pas nádat de proefpanel notities gepubliceerd zijn
Oow nee hoor Piet ik ga nog veel verder. Zo kijk ik ook heel goed naar wat bepaalde panelleden posten in dit topic vlak nadat ze ook iets geroepen hebben over "zojuist sample 1 geproefd". Ik heb daar de vorige keer toch wel duidelijke verbanden gezien, want je weet gewoon dat mensen in hun collectie duiken om te kijken wat ze al hebben wat lijkt op het zojuist geproefde sample, of juist ter contrast. Dat doe ik zelf meestal ook. Verder ga ik meestal ook even googlen op mijn eigen notities en kijk of ik dingen tegenkom bij reviews die veel vergelijkingen hebben.
Natuurlijk gaat het uiteindelijk vooral om wat ik zelf van het sample vond, maar ik ben nu eenmaal een verslaafde internetspeurneus dit dat niet kan laten.
0 x
-
edwin1973
- Whisk(e)y goeroe

Een 17jaar oude speyside van twa en bresser&timmer

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Gisterenavond zat er nog een klein drammetje Laphroaig 10yo CS batch 2 in mijn glas. Na blind sample 1 vond ik deze ineens wel heel zoet. Wel lekker medicinaal etc, maar toch redelijk veel zoethout (maar nooit op een storende manier).
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Bruichladdich Bere Barley. Iets bloemiger en ietsje meer zoet/graan dan de islay Barley, maar evenzeer op en top whisky!
voor wie nog een fles kan vinden... doen! (dacht dat er zo'n 7200 zijn verschenen, en lijkt nu al redelijk uitverkocht)
voor wie nog een fles kan vinden... doen! (dacht dat er zo'n 7200 zijn verschenen, en lijkt nu al redelijk uitverkocht)
0 x
Midleton Barry Crockett Legacy, 46%, Single Pott Still Irish Whiskey ... en hoewel ik niet vaak Iers drink is dit misschien wel de beste tot op heden

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
John White, van Rutte. Best lekker, apart dat ie naar oude jenever smaakt.
Frank
Frank
0 x
Sample 1 van de 3e VBT natuurlijk. En het is een ......
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Het laatste beetje van sample 1. 

0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”