Ardbeg Hotel Bero - hij was er nog!
Spirit of Freedom x 2
Bowmore Metal x 2
Littlemill Lindores 2013
zo, die staan al bij in de kast... ik ga weer een sell out moeten doen, denk dat ik me misrekend heb
Yapi schreef:Longmorn 1972 Perfect dram - 3 rivers Tokyo![]()
Ardbeg Hotel Bero - hij was er nog!
Spirit of Freedom x 2
Bowmore Metal x 2
Littlemill Lindores 2013
zo, die staan al bij in de kast... ik ga weer een sell out moeten doen, denk dat ik me misrekend heb
Yapi schreef:Straks eens kijken of er nog iets weg mag en kan, of een keer weer een sampleronde houden

thijs100 schreef:Yapi schreef:Straks eens kijken of er nog iets weg mag en kan, of een keer weer een sampleronde houden
Ik wacht in spanning af, als je iets te koop aanbiedt dan vind ik daar vaak erg leuke dingen tussen zitten

Yapi schreef:Straks eens kijken of er nog iets weg mag en kan, of een keer weer een sampleronde houden
johan brugge schreef:Yapi schreef:Straks eens kijken of er nog iets weg mag en kan, of een keer weer een sampleronde houden
Als je die Caol Ila 1981 Dewar Rattray weg doet, wil ik de eerste kandidaat zijn ...

I_SPEY schreef:Ik kandidaat nummero due?

johan brugge schreef:I_SPEY schreef:Ik kandidaat nummero due?
Elk de helft van de fles??

johan brugge schreef:Yapi schreef:Straks eens kijken of er nog iets weg mag en kan, of een keer weer een sampleronde houden
Als je die Caol Ila 1981 Dewar Rattray weg doet, wil ik de eerste kandidaat zijn ...
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten