GJR schreef:Review nu online. Wel een stevig verschil tussen beide vaten.. Leuk om te zien, nou ja proeven dan
Heb hem gelezen aardige verschillen zeg en toch op dezelfde dag gevuld

GJR schreef:Review nu online. Wel een stevig verschil tussen beide vaten.. Leuk om te zien, nou ja proeven dan

Yapi schreef:(...)
Als afsluiter een Inchgower 82-11 MOS... Bedankt voor de sample, Bram! In één woord: ?![]()
Ik ga je zeggen dat de geur me wel beviel, maar de smaak, daar moest ik echt even aan wennen. Net een goedje perenstroop, soort agavenectar of stevia-achtig. Heel erg zoet, te zoet, maar geen suiker, maar stroperig zoet. Honing, maar van de te zoete soort.
Ik kan me werkelijk inbeelden dat mensen dit lekker vinden, tegelijk vond ik het iets te. Met heel veel water was ie wel te pruimen. Moet zeggen dat de finish me - met of zonder water - wel intrigeerde.
Vreemde whisky. Ik wist al dat er commotie was omtrent deze, ga nu even de reviews bekijkenzou hem rond de 80 scoren, eerder eronder dan erboven, tegelijk was ie wel leuker dan de meeste whisky's die ik rond die punten scoor. Deed tenminste iets
edit: nou, leuk, even onversneden en whiskynotes gelezen; scoren hoger, maar zelfde smaken. Die nectar vooral, zelf nooit grote fan van geweest, dat verklaart al veel. En bourbon notes ook. Net weer teveel van het goeie, met water beter, zoals Johan ook schreef. Leren en blijven leren,

reSeth11 schreef:Deze fles is ook bijna leeg: Laphroaig CS Batch #1
Klein beetje water erbij.

Dorstige Bart schreef:De Bowmore Tempest, een mooie combinatie van wat zoetere en rokerige smaken.
turfsmurf schreef:Ik heb gisteren even twee Highland Park's naast elkaar geplaatst:
- Highland Park 21y (2007) 47.5%
- Highland Park 22y, 1989-2012, van Wees, 46% #11854.
Wat mij betreft was de 21y de duidelijke winnaar. Steviger van smaak, meer tabak en sigarenkistjes en ook wat meer rook op het einde. De 22y was wat subtieler met een iets sterker sherrykarakter, maar ook bij die was de rook goed te proeven.
Ik ben tot nu toe nog geen IB Highland Park tegengekomen die ik lekkerder vond dan 1 van hun eigen range.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Scotttie, Wouter1981 en 23 gasten